fifthofdecember

posted in: my art .2009-12-05 / 11:01:50 . 9 comments

Jag trodde jag skulle dö igår när jag kollade på idol, haha. Jag har aldrig varit särskilt insatt i idol, visst har jag alltid haft en favorit som jag hejat på lite grann, men i år är jag helt fast. & igår när erik hängde löst, jag kunde knappt titta. Han är så sjukt bra, hans röst är to die for. Hade han åkt ut igår så hade jag fan aldrig tittat på idol igen. Men nu är han i final, go erik!
Farfar skjussade hem mig igår kväll från Hanin. Haha när han såg min piercing, den minen var oslagbar haha!
-Nej, få se, vad har du gjort din lilla skitunge? -kläckte han ur sig. Han skrattade lite och sa sedan godnatt.
Nu ska jag äta lite frukost och kolla på mysteriet på greveholm. I kväll ska jag ut och äta med några tjejkompisar.


o l d drawing. från januari 09.

Kommentarer
Postat av: hanin

haaah tur att han inte blev såå arg! :DD<3333

2009-12-05 @ 12:45:40
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv hanin: hahha jaa, men han skämtade jju bara när han sa det, han blev inte arg alls :D

2009-12-05 @ 12:48:09
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Maggie

alltså, jag finner inga ord för din talang. Du är så himla duktig, du brilljerar med allt du skapar, du är den duktigaste på att rita som jag någonsin sett. Och det faktum att du bara är 16 år, det är helt otroligt! jag hoppas du förstår hur bra du är och att det inte är många som besitter den förmågan att kunna förmedla sådan kärlek och känsla i sin konst. Du är helt otrolig,

stora kramar från ett stort fan =D

2009-12-05 @ 22:49:12
Postat av: Neha

Riktigt snygg

2009-12-08 @ 13:20:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: layal

Du har verkligen talang och jag håller med maggie såååå himla fina teckningar jag målar med blyerts kanske borde börja pröva oljefärger.

2009-12-15 @ 19:45:12
URL: http://fottografen.blogg.se/
Postat av: M

Vännen, du ritar helt underbart fint! Och det glädjer mig att se att du utnyttjar denna konst du har. Jag har alltid velat vara duktig på att rita/måla osv men det är en av mina svagaste punkter. Därför älskar jag att se att de finns så duktiga människor och deras talang. Keep it up!

2009-12-17 @ 13:14:20
URL: http://pichipow.blogg.se/
Postat av: Micaela

Men alltså, det är ju bara stört...Hur kan man vara så talangfull?!

2010-01-21 @ 16:35:49
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Den där bilden älskar jag! <3 :)

2010-04-25 @ 20:33:16
URL: http://seacretone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Linda! c:

Jag får ganska många komplimanger om att jag målar/tecknar bra...

Men jag blir ändå alltid ganska missnöjd med mina bilder efter jag har gjort dem.. och det har ofta med ögonen eller håret att göra.... vilket är ganska synd eftersom jag verkligen viiiill bli nöjd med mina bilder :3

Så iaf.. min fråga är om du skulle kunna göra 2 olika turiols´(det heter så va?! :o) och göra hur man gör RAKT HÅR (lockigt kan jag ganska bra..).. men gör gärna en med korkskruvar också och en toruial med ögon :) Jag kan ladda upp något av det senaste jag målat på bloggen :D<33

2011-05-15 @ 22:08:36
URL: http://somenliisa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin