ijustwantto

posted in: everything .2009-12-31 / 14:55:56 . 5 comments
Under 2009 så har jag förändrats väldigt mycket, både som person och utséendemässigt. Jag har lärt mig vilka mina absolut närmaste vänner är och hur mycket jag älskar dom. Jag har lärt mig att man ska våga sticka ut & vara sig själv, något som jag aldrig skulle vågat göra för ett år sedan. Jag har även utvecklats inom konsten, vågat prova på nya tekniker, ritat mera saker från mitt eget huvud.
Detta hände år 2009:
- Jag ritade mycket, spelade piano och läste alla harrypotter böckerna för 282904 gången
- Jag och Hanin var Mamma Mia & Sweeney Todd besatta och gick runt och sjöng på låtar ur filmerna varenda dag.
- Amanda färgade håret en miljard gånger
- Jag färgade slingor, klippte kort, bytte klädstil
- Skolavslutningen i nian, nästan alla skiljdes åt
- Hade den roligaste midsommaren ever, gick hem till vevve klockan fem på morgonen
- Åkte till dÖland med vevve, regnet öste ned
- Började rudbeck, ny klass, kände ingen. Träffade lite awesome people
- Var på roligaste nollningsfesten ever! Andades in lustgas och skrattade som fan
- Höstlovet, blev alkolist (ironic)
- Piercade mig, mamma betalade
- Julafton, fick min efterlängtade systemkamera
- Nyår??????????? Vi får se vad kvällen har att erbjuda

Did I forgot something?

Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-31 @ 16:17:53
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: matilda

haft en fin nyårsafton? :)

2010-01-01 @ 11:42:51
URL: http://tildaas.webblogg.se/
Postat av: Karoline

Låter som om du hade ett bra år :D du skriver väldigt bra & charmigt. Kramisar

2010-01-01 @ 15:45:06
Postat av: hanin

haah ffyfan jag saknar dedär tiderna då vi jääääääämt sjung mama mia & sweeney ahah<3<3<<3<3<3

2010-01-02 @ 01:09:56
Postat av: Anonym

söt du är

2010-01-04 @ 14:43:59
URL: http://addan.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin