dearsanta

posted in: everything .2009-11-30 / 17:00:10 . 2 comments
Kom nyss hem efter en vända på stan och ett svårt kemiprov. Gick runt och letade efter en klänning till nyår och lite ringar, desvärre lyckas alla modebloggare bidra till att alla snygga ringar tar slut på nolltid. En klänning som passar mig hittade jag inte heller, jag vill ha en klänning i någon stark färg, helst en blå eller en grön.

Funderar på om jag ska skriva en önskelista till julafton, haha blir man någonsin för gammal för det? Min är inte lång, det är skitsvårt att komma på saker jag  vill ha,
- Systemkamera
- Pennor, papper
- ringar
- klänning?

Där tar listan slut. Jag behöver verkligen nya pennor, jag lyckas tappa bort dem hela tiden! Hur vet jag inte. Jag lovar, skulle jag storstäda mitt rum så skulle jag säkert hitta en 20 stycken. Nu ska jag äta korv och makaroner, sedan ska jag sätta mig ned med min teckning. Förhoppningsvis blir den klar ikväll och dyker upp här på bloggen

talk to you later
Kommentarer
Postat av: Dina

Vilken systemkamera är det som du önskar dig?:)

2009-11-30 @ 20:13:48
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
Postat av: Dina

Canon EOS 500D ska vara superduperbra, men den gör så att det svider lite i plånboken..!:D

2009-11-30 @ 23:39:38
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin