didIhearyourvoiceagain

posted in: everything .2009-11-15 / 12:48:07 . 1 comments
Helgen har spenderats med bästa amanda. Nu har hon åkt hem till sitt röda hus & sina hundar så jag sitter här, alldeles ensam, i mitt rum med datorn i knät. Jag brukar alltid ha svårt att hålla ögonen öppna på söndagar, men idag känner jag mig ganska pigg. Det kan behövas då jag ska rita klart tatueringen & har nåra läxor att göra. Usch jag tror jag avlider av tråkighet. Men jag har i alla fall någonting att se fram emot; Jag ska pierca mig i helgen som kommer! Finally blir det av! Det kommer bli så sjukt awesome. (Jag vet att ni älskar min svengelska)

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi riktigt kul vare! du är bäst<3

och jag ska följa när du ska piercar dig! :D

2009-11-15 @ 13:15:47
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin