thegeekmakeover

posted in: everything .2009-10-21 / 22:45:22 . 0 comments
han är den sötaste ungen i världen.

när jag har tråkigt hemma så klär jag alltid ut min lillebror. Oftast så brukar jag sminka honom till en tiger, en ödla eller något annat coolt. Men idag så var jag bara tvungen att sätta på honom glasögon och kamma en mittbena i hans hår. Haha han är allt för söt. Men jag tyckte synd om honom så jag satte på han en halsduk& ruffsade till honom i håret. Då blev han en wanna be looookbooook cooling istället. Men efter ett tag började han grina lite & ville vara en dinosaurie, en 3 åring förstår nog inte det där med lookbook.

Ajusste, var på synundersökning idag. För 3 år sedan var jag närsynt. Men på 3 år har jag inte använt mina glasögon. Idag är jag närsynt med brytningsfel, wiho. Mina nya bågar får jag om en-två veckor & linserna ska jag hämta ut snart. Det ska bli skönt att slippa se dubbla lyktstolpar.


Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin