lookingstraightbackatme

posted in: linda .2009-09-05 / 17:27:31 . 2 comments

Det finns nog ingen jag bråkat med lika mycket som tjejen i spegeln. Den där känslokalla tjejen som ger en nedvärderande kommentarer och aldrig är nöjd. Precis som alla relationer tror jag att det går upp och ner för alla flickor med henne. Alla går vi väl igenom den jobbiga proceduren att lära känna henne. När man vänder ut och in på sig själv, granskar och synar, gråter och ler åt henne. Tillslut lär man sig att acceptera tjejen i spegeln - kanske genom att vara ifrån henne ett tag eller börja skrapa bort den förvrängande linsen hon satt över dina ögon. Tillsist inser man att hon faktiskt är rätt bra, och då kan ni sluta fred och man kan börja älska sig själv för den man är

Kommentarer
Postat av: evringer

baby, du är underbar. du är så sjukt snygg och snäll och bäst ! jag saknar dig och vi kanske kan ses i veckan ? <3 puss älskar dig

2009-09-05 @ 17:47:41
URL: http://evringer.blogg.se/
Postat av: Elsa

Du har ett annorlunda utsende, de är menat som en komplemang =D

2009-09-06 @ 00:47:15
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin