babysitting

posted in: photography .2010-04-03 / 15:22:26 . 5 comments

 Jag gick till konsum med Filip och köpte glass, tog med mig kameran och tänkte att jag kunde ta lite fina kort på vägen dit. Men snön har börjat smälta bort, så allt är geggigt och fult ute. Fast som tur är så hade jag världens finaste unge bredvid mig så han fick vara mitt motiv (som han alltid är haha)

Det är så sjukt svårt att fota småbarn ibland, Filip ska alltid göra grimarser eller springa iväg.

Nu ska jag fixa mig lite, välja kläder och rita innan jag, mamma och Filip åker ner på stan & käkar.

Kommentarer
Postat av: emma

Men när småbarnen äntligen står still så är det de bilderna som blir bäst!:p

2010-04-03 @ 15:55:26
URL: http://emmaspalett.blogg.se/
Postat av: saba

gud så söt!

2010-04-03 @ 20:14:46
Postat av: Anonym

hej!!

du är jättejättebra på att teckna och jag inspireras verkligen utav dina teckningar och jag undrar om du inte kan göra en tutorial där du ritar rakt hår ??

skulle bli jätteglad!!

2010-04-03 @ 21:09:50
Postat av: angie

han är urgullig!!

2010-04-03 @ 22:15:05
URL: http://sekunderminuter.blogg.se/
Postat av: josephine

Tabazco har den bästa maten i stan :)

2010-04-08 @ 10:34:23
URL: http://lilljossans.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin