gooodmorning!

posted in: everything .2010-04-06 / 09:23:52 . 5 comments
Vaknade för åtta minuter sedan. Jag drog nyss på mig en tunika och ett par overkneesocks, nu ska jag fixa till håret och sminka mig lite snabbt, för snart sticker jag iväg till stockholm. Kameran hänger med, så var beredda på en bildbomb senare.
Anyways.. tänkte också berätta att min Sweeney Todd teckning ÄR KLAR! Jag vet att det är många som har väntat på att få se den, det har faktiskt varit ganska tomt på konst här i bloggen. Men det känns som jag har befunnit mig i någon slags rit-torka om man kan uttrycka det så. But now I'm back!
Tyvärr får ni vänta ett tag till, jag laddar upp teckningen här på bloggen när jag kommit hem ikväll. Jag orkar/hinner inte hålla på med min scanner och en massa sladdar + att jag måste vattenmärka teckningen på datorn också.
Have a nice day! hugs

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad har du för kamera? Fina bilder..

2010-04-06 @ 13:25:10
URL: http://www.lovisaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Hej Linda!

Det var verkligen länge sen vi hördes av! Det skulle vara jättekul att ses igen någon dag.

Och vilken fin blogg du har förresten. Jag älskar att läsa den och titta på alla underbara teckningar du ritar!

Kramar från Camilla Nolén

2010-04-06 @ 13:56:03
URL: http://camillanolen.blogg.se/
Postat av: ingrid

vad använder du för att vattenmärka bilderna? asså programmet eller vad det nu e ^^

2010-04-06 @ 17:37:34
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: mexi

sv:

:D ingen orsak.

johnny depp är väldigt bramå jag säga själv! Mina favoriter är nog ändå hans fina tolkningar med Tim Burton, Willy Wonka och nu The mad hatter. underbart!

2010-04-08 @ 21:50:38
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: Lina

Halloj! :) måste bara säga att du ritar sjukt jävla fint! ;D haha

2010-04-08 @ 23:16:19
URL: http://linasofiapaulsson.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin