onedayleft

posted in: everything .2010-02-25 / 18:09:58 . 6 comments

old pic, men såhär såg jag i alla fall ut idag. (om man lägger till lite rufsigare hår och tar bort eyelinern)
Jag vaknade tio över sju och åkte iväg till skolan fem över halv åtta så jag hade inte mycket tid till att fixa mig, utan det var bara att klä på sig och grabba tag i en banan som jag käkade i bilen. Dessutom satt jag uppe till klockan ett igår kväll och ritade klart en teckning, så jag känner mig lite sliten/trött idag. Sålde teckningen/beställningen idag (somsagt så visar jag den nästa vecka någongång om jag får tillåtelse av personen som beställde)

Hade också sista provet innan lovet idag, det gick helt ok. Sedan sprang jag förgäves runt på stan ett tag och letade efter kläder tills i morgon. Jag har verkligen inga "festkläder" alls. Det kommer nog sluta med att jag bara drar på mig något.
Kommentarer
Postat av: EMMA

snyggt as hell

2010-02-25 @ 19:01:18
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Åh, stackare. Hoppas du fick lagom sömn till provet<3 Du hittar säkert något som passar dig, oavsett om det är nytt eller inte :)

2010-02-25 @ 19:19:50
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: jennifer

Sv: varsågod!! :D

2010-02-25 @ 20:05:47
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: SANDRA*

sv: Tack så mkt :) Fast det har ju du med ;) Är du så blond eller färgar du det ?

2010-02-25 @ 20:32:07
URL: http://tjugosjattejuli.blogg.se/
Postat av: C

vart har du köpt de snygga leopard leggingsen?:)

2010-02-28 @ 15:46:36
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv C: legginsen är från H&M :)

2010-02-28 @ 15:48:39
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin