onlyafewseconds

posted in: everything .2010-02-18 / 22:45:16 . 4 comments
Ska just börja på ett skolarbete som ska vara inlämnat i morgon (!!!!) Arbetet handlar om ergonomi och jag var tvungen att intervjua mamma lite innan jag kunde sätta igång. Men det visade sig att hon jobbade kväll och kom hem för en halvtimme sedan, kul. Nu kommer jag få sitta uppe hela natten.

pic from yesterday. Åh jag blir ledsen när jag ser min utväxt (dock är den inte alls lika mörk irl, i dagsljus är den nästan osynlig) men jag måste verkligen fixa lite slingor snart.
Kommentarer
Postat av: EMMA

tänk om man kunde få se ut som du, du är helt sagolikt vacker, du är stentuff!

2010-02-19 @ 00:16:54
Postat av: Neha

Usch jobbigt, hoppas det inte blir allt för sent

2010-02-19 @ 01:24:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Emmy

vilken söt bild.

2010-02-19 @ 09:33:36
URL: http://emmyintresse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha din utväxt är ingenting jämfört med min ju xD



Sv: Omg bra gehör du måste ha i så fall! :) Åh jo en dag måste du göra det, jag vill höra hehe :D Hoppans filmen är bra ikväll, kram :)

2010-02-19 @ 19:58:23
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin