varmchokladandpanic

posted in: everything .2010-02-25 / 21:13:03 . 6 comments


Drack nyss varm choklad med grädde. Gott huh? Fast mamma är evil och köper osötad sprutgrädde. OSÖTAD? man kan ju lika gärna ha extra mjölk i chokladen om det ska vara osötad grädde. Så jag öste ned några teskedar socker på grädden, då funkade det alldeles utmärkt!

Jag är grymt sugen på att plocka fram penslar, akvareller eller oljefärger och måla lite. Jag brukar ofta variera mina blyertsporträtt med att måla (bilderna ovan) för annars är det lätt att man tröttnar.
Klädångesten inför morgondagen har växt, jag har inte en blekaste aning vad jag ska ha på mig på festen. (ett typiskt tjejproblem, eller vad säger ni?) Jag får ta en snabbisrunda på stan imorgon igen och fynda något.

Kommentarer
Postat av: angie

håller med till hundra procent med "klädångesten"

kan vara så på morgonen när man ska till skolan.

uscccch. lite kul, för man bryr sig ändå inte vad andra säger om ens kläder eller palla klä upp sig.



helt meninglöst eller vadå? ^^

2010-02-25 @ 22:36:12
URL: http://sekunderminuter.blogg.se/
Postat av: Ronja

äh, brukar inte bry mig överdrivet mycket om kläder till fest. men låna något av en kompis, det gör jag jämt när jag är less på mina kläder!

2010-02-25 @ 22:44:11
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

w00t? osötad grädde? rena självmordet ju!

2010-02-25 @ 22:58:08
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Therese-Alicias mamma

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2010-02-25 @ 23:04:45
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag kan tänka mig att du shoppar på roligare ställen men HM har många billiga kläder just nu. Dessutom är du så cool så du måtte då bara klä i vad som helst. Ett basplagg och din snygga frisyr och rött läppstift =)Snyggast på festen

2010-02-26 @ 17:05:32
URL: http://notsoskinnylea.blogg.se/
Postat av: SANDRA*

sv: Jo det passar du nog i :) Jag har med tänkt slinga håret, blir snyggt nu till sommaren ;)



Jag tycker du ska prova lite akryl, det är iaf min favvo. haha.

2010-02-26 @ 17:13:35
URL: http://tjugosjattejuli.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin