wednesdayevening

posted in: everything .2010-02-17 / 18:54:24 . 6 comments

jag köpte nya overknee strumpor idag. De såg riktigt långa ut, men jag blev besviken när jag provade dem och de slutade precis över knäna. Jag är nämligen på jakt efter ett par strumpor som som går upp till mitten av låret, men jag kan inte hitta sådana någonstans. Hittade ett par apsnygga byxor på bikbok också. Så fort jag blir lite rikare så ska de bli mina. Jag är verkligen in desperate need of nya kläder, eller rättare sagt vårkläder. Snön kommer nog snart smälta bort (eller hoppas kan man ju alltid göra) och då kan man inte gå runt i mörka vinterkläder.
Nu ska jag öppna skolböckerna lite, och sedan plocka fram pennor och papper
talk to you later
Kommentarer
Postat av: Tomo

Sv: Haha jobbigt, men SP är ungefär likadant läxmässigt skulle jag tro :P fast det är tråkigt, det ska man inte läsa xD åh jag saknar musik i alla fall, för bild har jag som tillval :) det kanske du som är så bra på att rita borde välja :D

2010-02-17 @ 19:49:48
URL: http://tomohomo.blogg.se/
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Hehe, jag längtar till våren då man kan gå lite mer lättklätt. Vill dra fram min skinnjacka <3 Hehe.

2010-02-17 @ 20:39:02
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Moi<3

Jag har ett jättebra tips på lårstrumpor, som är sygga också. Ska köpa ett pra i helgen. Dem finns att köpa på American Apparel på Götgatan. Där har dem jättemånga i olika färger. Skit snygga och man känner sig riktigt sexig också ;) Hoppas dt hjälper, juste, dem kostar typ 120 spänn llr nåt.



2010-02-17 @ 20:54:48
URL: http://heleniisen.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Jag är också i stort behov av vår- och sommarkläder -- jag spenderade hela kvällen igår med att plöja igenom en katalog från Ellos :p

Men helt ärligt håller jag med dig om att snön kan smälta bort nu, och det kommer ändå från mig -- snö-älksaren :p

2010-02-18 @ 15:02:13
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: INGRID - artblog

H&M har ett par mörkgrå som går till hälften av låret! Riktigt snygga o kostar typ 50 spänn tror jag :)

Bär dem om bena' i denna stund ;D Sköna e dom också! (Y)

2010-02-18 @ 20:28:52
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: iam,youare,he/she/itis

hej igen.

ville höra om du kanske kunde göra en Tutorial om hur man gör fina måln... inte att det ä noget du har jobbat så mycket med (av vad vi har fått se) men älskar själv skyar ock skulle elska att kunna sitta och rita dom hela dagen lång. har du noget bra förslag på hur man kan göra det enkelt men bra/vackert?



btw älskar bilden på denna post.

2010-02-23 @ 01:30:17
URL: http://notsointeresting.wordpress.com/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin