hundredwordshundredfeelings

posted in: everything .2010-01-08 / 19:29:32 . 3 comments
Med en godispåse i handen och med en putande "jagharätitförmycketgodismage" ska jag snart bege mig till maria. Jag och några kompisar ska kolla på film hos henne och umgås. Försökte trixa lite med bloggdesignen tidigare men det ville inte bli som jag vill ha det. Jag vill nämligen fixa så att allt det vita (i inläggen, menyn, det jag skriver på nu helt enkelt) ska bli typ gult, rosa eller någon annan fin färg. Fia! Om du läser detta, help me! (min ynkliga lilla hjärna säger att du hade färg på din blogg förut?) I hope u understand what I mean. Annars kanske det finns någon annan vänlig själ där ute som kan hjälpa mig.

Vill ha en ny header aswell, ska fixa en asap, måste bara ta lite nya bilder först. Eller egobilder kanske det heter.
Kommentarer
Postat av: cutecookie

Sv: varsegod! Hur mår du då?

2010-01-08 @ 20:19:56
URL: http://cutecookie.blogg.se/
Postat av: Annicat

Det borde nog inte vara så svårt att ordna. Men jag är själv sämst på att förklara så du kanske kan gå in på någon av alla hjälpsidor som finns för bloggdesign och titta? http://designadinblogg.se är den jag använde mig av i början innan jag började lära mig på egen hand.

Lycka till!:)

2010-01-08 @ 21:44:13
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: fia

jag hade färg förut ja:)

och vad vill du ha hjälp me haha ? :D <3

2010-01-09 @ 01:48:37
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin