saturdaynight

posted in: everything .2010-01-09 / 23:44:12 . 3 comments
Lördagskvällen spenderades på spicy hot med tjejerna. God mat & många skratt = en riktigt awesome kväll





ph 1: Isabelle, Amanda, Vevve (emo som inte vill va med på bild, just kidding) och Maria. ph 2: Maria och jag. ph 3: Nattis cutie. ph 4: Malin (som nyss kommit hem från thailand, någon mer än jag som är avundsjuk?)

Nu ska jag sätta på en film och dricka apelsinjuice. I morgon så kommer jag plugga/rita/sova. Jag hatar söndagar
buenas noches
Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah, snyyyygggt!

2010-01-10 @ 00:12:30
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Louise

hejhej! :)

jag har en frågestund på bloggen just nu.

hade varit kul om du ställde nån fråga.

så om du vill fråga, bläddra ner lite för inlägget är lite längre ner.

ha det bra!

kram =).

2010-01-10 @ 02:24:10
URL: http://lolloez.blogg.se/
Postat av: Maja

Hon till vänster på bild nr 2 var sjukt lik Georgina i Gossip Girl! ;O Btw så är du grym på att teckna!

2010-01-20 @ 15:44:03
URL: http://majaemilia.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin