sotired

posted in: everything .2010-01-13 / 13:11:34 . 1 comments
Precis som jag anade så har jag nu blivit sjuk. It sucks men det är alltid skönt att få en paus från skolan. Jag kommer spendera dagen med ett gäng filmer, en bra bok och tusen koppar med te.
Vill tacka för alla fina kommentarer som jag får, det betyder mycket för mig! Om jag orkar/mår bättre så ska jag försöka göra en tutorial idag eller i morgon, men tror inte det blir en videotutorial, tror jag kör på bilder som sist.
Fick en kommentar som löd såhär: Jag är lite nyfiken på din "ritningshistoria". Har du alltid varit lika grym? Kom det naturligt för dig eller har du haft nån form av utveckling?

Svar: Jag skrev ett inlägg om det för inte så längesen, där jag också visade en teckning från 2005, 2008 och 2009 där man ser hur jag har utvecklats. Klicka här för att komma till det inlägget.
Talk to you later


Kommentarer
Postat av: matilda

sv:jo det är ganska bra :P

2010-01-13 @ 18:40:38
URL: http://tildaas.webblogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin