whatif

posted in: linda .2010-01-11 / 18:42:44 . 8 comments
tänk om det vore vår/sommar och man kunde se ut/gå klädd så här. Med knästrumpor, slapp tröja, hatt, en stor väska, ballerinaskor och kameran i ena handen och en glass i den andra. + trevligt sällskap såklart. Fan vad jag längtar, vill att denna vinterkyla ska försvinna nu! PUNKT SLUT



Känner att jag är in desperate need of ny piercing, nya kläder och nya bilder. Ska förhoppningsvis ut och fota med amanda i helgen, hoppas på att man får lite nya awesome pics så jag kan fixa en ny header. I really hate thisone, jag ser ut som en gris utan ögonbryn. (Grisar har inte ens ögonbryn, jag är sorglig)
Dagen har varit lång och ovanligt tråkig. Men dagens höjdpunkt var när vi lyssnade på "summerlovin'" från filmen grease på engelskan. Jag skrattade så tårarna sprutade åt Danny Zuko's (john travlotas) röst i slutet av sången då han sjunger suuummmeeeer niiiiiiiIIIiiights! Creds till er som fattar vad jag menar. Min lärare Ann trodde att jag grinade. Hon är riktigt evil
Kommentarer
Postat av: johanna

berättar du vart du köpt tröjan (som är på bilderna) om jag säger att du har den bästa bloggen ever? :)

2010-01-11 @ 18:54:33
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv johanna: tröjan är från jc :)

+ fan va kul & höra! tack ska du ha! hugs

2010-01-11 @ 19:07:41
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Isabella Holmkvist

alltså ååå, jag blir så avunsjuk på alla snygga människor som finns där ute, därav dig. Har du alltid haft en sån där cool klädstil? Din blogg äger

2010-01-11 @ 23:25:12
Postat av: Louise - PaperandPen

haha, ja hans röst är ju klockren! Men dansen i början är ännu bättre! :D

2010-01-12 @ 10:40:25
URL: http://paperandpen.blogg.se/
Postat av: Annicat

Du har ett av de snyggaste face jag någonsin sett. Btw, jag FATTAR vad du menar med Travoltas röst. Han låter helt sjukt konstigt när han står där med fingret i skyn och drar slutklämmen:P

2010-01-12 @ 16:24:50
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv Isabella holmkvist: Men gud vad snäll du är! tack så mycket :)

Cool klädstil vet jag inte om jag har haha, jag kör bara på vad jag tycker är snyggt.. men om man säger så här: för ett år sedan hade jag aldrig vågat sticka ut klädmässigt.. hugs!

2010-01-12 @ 19:16:40
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: LucyMoran

Jag vet precis vad du menar med Travlota... haha... dumma lärare!

2010-01-17 @ 09:07:49
URL: http://lucymoran.blogg.se/
Postat av: ia

Hahahah! John Travoltas sång där i slutet har knäckt mig såå många gånger!!!

2010-01-21 @ 02:28:01
URL: http://klippklipp.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin