feathers

posted in: everything .2010-06-24 / 12:02:00 . 7 comments
Jag var grymt sugen på att införskaffa ett par fjäder-örhängen. Men när det ekade i plånboken så gick jag igenom lite gamla smycken istället och hittade ett hårspänne med fjädrar på och lite pärlor. Fjädrarna klippte jag av, sen trädde jag på lite pärlor på dem. Jag klippte av ett par kedjor från gamla halsband och satte dit dem & voila!
Nu är jag ägare till ett par fjäder-örhängen! & det kostade 0 kronor. Fast egentligen så är jag bara ägare till ett örhänge (har inte hunnit med att göra det andra än haha) Men ett örhänge är också fint, tycker jag.
Kommentarer
Postat av: Gabbi

va blek du va på fotot! du är ju så brun annars.

jättefina örhängen, vill med ha sånna½!

2010-06-24 @ 12:47:07
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv "Gabbi": jag hade ett väldigt högt ISO tal/värde på kameran när jag tog bilden, därav min bleka hy :) Jag stod precis vid ett fönster också..

tack ska du ha, vad glad jag blir :D

2010-06-24 @ 12:50:18
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt snyggt!

2010-06-24 @ 14:21:17
Postat av: Annicat

Kreativt och snyggt! Det är roligare när man gjort det själv också:D

2010-06-24 @ 15:06:44
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: bella!

Det är skitsnyggt med ett stort örhänge i ena (i detta fallet ett stort fjäderörhänge) och kanske någon liten pärla i det andra! Grymt snyggt för att gjort det själv må jag säga.

Skulle hemskt gärna vilja ha fjäderörhängen.. Men dessvärre har jag töjningar i alla mina hål. Haha, ångrar lite ibland att jag töjde 8( Men men..

2010-06-24 @ 15:11:45
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: Elsa

perfekta läppar!

2010-06-24 @ 18:05:26
URL: http://htttp://elsasblogg.se
Postat av: Gesala

nice :) well done!

2010-07-01 @ 15:55:52
URL: http://quetzala.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin