midsommar

posted in: everything .2010-06-24 / 13:14:56 . 4 comments
Förra midsommar så var jag på fest med mina bästa tjejkompisar och dansade hela natten. Klockan 3 så sa vi till varandra att det var dags att röra oss hem igen. Men vi satte på oss skorna och lämnade festen runt 6-halv 7 på morgonen istället. När vi gick hem så hade solen gått upp.
Det var verkligen en av de roligaste kvällarna någonsin och i morgon är det midsommar igen! Jag ska hem till Vevve med samma härliga tjejer och grilla. Därefter bär det av på fest, vi kör en repris av förra året!
ph: Amanda och jag, från förra midsommar.
Vad ska ni göra i helgen? Hur ska ni fira midsommar?
Kommentarer
Postat av: AANNIKA ÖSTRÖM

Åh tack så mkt :D

2010-06-24 @ 14:41:01
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: Emilia

Min mamma fyller år imorgon så jag och min pojkvän har åkt till min familj i Värmland för att fira henne :) Jag ska baka tårta, och fixa en godisbukett till henne och sen bara umgås och ta det lugnt :)



Hoppas du får en lika fin midsommar som förra året, den lät underbar :)

2010-06-24 @ 16:57:23
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Åh, det är jag säker på att jag kommer få :) Får hoppas att vädret håller i sig.

2010-06-24 @ 23:19:41
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack :D

2010-06-25 @ 00:24:08
URL: http://dixiwonderland.com/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin