the last update before i'm leaving

posted in: everything .2010-06-28 / 08:49:56 . 6 comments
Tänkte bara skriva att jag åker om några timmar & jag hoppas att alla mina läsare får en fin vecka med mycket sol! Tack för alla fina kommentarer jag fått om min senaste teckning, som alltid så betyder det jättemycket & det känns apkul att ni gillar min "egen stil" inom konsten också!
Vi hörs på söndag igen, puss
jag är säker på att jag kommer få en underbar vecka men fina vänner, lite för varmt tält och en massa bra musik!
Kommentarer
Postat av: Annicat

Ha en underbart rolig vecka!!

2010-06-28 @ 21:07:03
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: bella!

fuuuuusk!

2010-06-29 @ 12:51:04
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: frida

Jag har tänkt på det du skrev. Om det där med döden, alltså. Kom fram till att jag håller med dig. Att dö när man har upplevt allt man vill uppleva, och när man har gjort alla de där sakerna som man alltid har velat göra - det känns nog inte sådär våldsamt farligt faktiskt.



Hoppas att ni får en alldeles perfekt och underbar festival vecka!



Kram!

2010-06-30 @ 23:04:09
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej !

Du är ju så sjukt bra på att rita ! Så jag undrade om du kunde göra en tutorial på hur man ritar rakt hår ?

Bara om du vill alltså ;)

Kram ♥

2010-07-01 @ 14:11:04
Postat av: hanin

längtar till söndag när ni kommer hem haah :(<3333333333

2010-07-02 @ 20:07:54
Postat av: ▼SandraKarlsson

Wow vilken fin blogg, och fina bilder! :D

2012-01-07 @ 20:59:49
URL: http://karlssonnsandra.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin