tomorrow

posted in: everything .2010-06-02 / 17:29:41 . 6 comments
pic från sommaren 2009
Nu är jag så trött på mitt blonda hår. Det är inte kul med risigt hår och utväxt varannan vecka. Så i morgon ska jag till frissan och färga/tona håret mörkare. Det kommer nog bli super till mina bruna ögon och lite fin solbränna i sommar.
Jag är också trött på min design och min otroligt fula header. Så jag ska gå ut & fota någon dag, sen ska jag sätta mig ned och knåpa ihop en ny design också, men jag tror bakgrunden får vara kvar (jag är kär i den)
Jag har känt mig som värsta bitterfittan den senaste veckan, men i morgon skriver jag det sista provet innan sommarlovet, så efter det kommer jag bli glad igen. Ingen stress, vackert väder och ingen utväxt!
Kommentarer
Postat av: elsa

älskar ditt blonda hår, men du kommer va finare i mörkare tror jag!

2010-06-02 @ 19:04:45
Postat av: Johanna

du kommer nästan se lite utländsk ut då, eller kanske inte haha. men det blir nog fint, jag är inget fan utav fjortisblondt hår hehe :D kram och tack för en bra blogg!

det vore kul om du visade före och efterbilder sen? :)

2010-06-02 @ 19:05:59
Postat av: amanda

sv: ja om jag kan så :)

2010-06-02 @ 21:04:01
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: juli

som sagt, jag älskar ditt hår. men det kommer bli great! :)

2010-06-02 @ 23:00:32
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Lisa

Då är vi två som ska färga håret mörkare ;)



Va härligt det måste kännas att ha allt avklarat snart -- jag var med om samm känsla förra veckan -- men vad menar du med ful header? Den är ju skitsnygg!!

2010-06-02 @ 23:14:40
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: bella!

kommer nog bli läckert det där!

2010-06-03 @ 09:18:59
URL: http://zie.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin