randomphotos

posted in: photography .2010-03-27 / 16:58:17 . 3 comments

ph1: En utav mina många pennor. ph2: Christian&Kevin spelar gitarr. ph3: Himlen/månen igår natt.

Igår träffade jag Kevin och Christian. Vi hyrde skräckfilm, köpte jordnötsringar, skrattade mycket och runt 2-halv tre på natten så spelade de lite gitarr för mig.
Jag har spenderat morgonen/eftermiddagen med att äta rostade mackor, kollat på titanic, ritat och spelat piano. Efter Titanic fick jag världens lust att rita av Jack och Rose, eller något annat känt kärlekspar, men jag nöjde mig med att öva "my heart will go on" på piano istället. Jag har ritat lite på min JohnnyDepp/DweeneyTodd teckning, men jag hinner inte rita mer på den just nu, för jag ska fixa mig & sen ska jag ut och träffa lite vänner. Men inatt någongång så dyker teckningen upp här på bloggen, eller kanske i morgon om jag är för trött för att göra klart den inatt, & då kommer den vara helt klar!
Kommentarer
Postat av: Emma

Vad för kamera fotar du med? :)

Kram

2010-03-27 @ 17:15:24
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Okej, den verkar asbra iaf ;D

2010-03-27 @ 17:51:15
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Ja, det kanske vi gör :)



Förresten, jag måste bara fråga dig en sak. Haha! Tycker du att det är fusk att använda sig av ljusbord när man ska rita av något?

2010-03-27 @ 20:24:16
URL: http://phelicias.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin