tiredandcold

posted in: photography .2010-03-09 / 19:10:38 . 6 comments



Jag började skolan halv nio, kom hem halv fyra, käkade middag och följde sedan med mamma och Marco & tittade på en lägenhet (så jag har haft fullt upp idag). Jag och min familj bor i villa just nu, men mina föräldrar är sugna på att flytta till lägenhet bara för att kunna resa mer.
Just nu så sitter jag på golvet i mitt rum under en filt. Jag känner mig enbart trött och deprimerad. Tog en promenad med kameran nyss, äntligen har snön börjat smälta! Nu tänkte jag kolla igenom spanskan (har prov i morgon) och sedan slå mig ned i min fåtölj med min Sweeney Todd teckning.

I almost forgot, Tack för alla grattis-kommentarer igår, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: elsa

fina kort!

2010-03-09 @ 20:59:17
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Låter lite jobbigt att flytta från hus till lägenhet :/

2010-03-09 @ 21:07:53
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Ronja

tjo lindaaaa!! skit coola bilder. asså ja diggar verkligen din stil, så jävla söt. jag följer din blogg varje dag :P en önskning från lilla mig bara: mer toutorials eller hur det stavas skit nice att titta på dom. keep on going girl :D <3

2010-03-09 @ 21:24:56
Postat av: Evelin [fotoblogg/hästblogg]

Shit va du är konstnärlig! :)

2010-03-10 @ 11:37:12
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: andie

Haj! Diggar din stil. Älskar också och rita, har fått akrylfärger som jag brukar måla med oxå C: Men jag undra; var du köpte dom fina skorna som du har på dig?? Vill inte direkt härma men jag undrade mest typ var såna skor finns för jag har letat bajslänge. Tack på "förhand" elr vad man sgr inför svar typ. XD

2010-09-03 @ 19:20:39
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "andie": tack! jag har köpt dem på h&m.. Men det finns liknande kängor i nästan alla skoaffärer :) kram

2010-09-04 @ 18:51:56
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin