sorry guys

posted in: everything .2010-05-09 / 22:57:20 . 8 comments
Min blogg känns verkligen som världens tråkigaste just nu. Det känns så tråkigt att inte ha några nya teckningar att visa, & jag har dessutom knappt haft inspiration alls att blogga om annat.. Men cred till er som kikar in här varje dag i alla fall, ni är guld!
Jag har nyss ritat på mitt "hemliga porträtt/beställning" i någon timme & jag lovar att ni snart kommer att få se teckningen!
Men jag kan berätta för er att det är en riktig närbild jag ritar, på ett A3.

Fick denna kommentar för någon dag sedan:
Hej, på tal om inte bilden över huvudtaget, kan man på något sätt göra så att stomparna(?) blir spetsigare, typ att man kan "skala" dem eller något?
sv: Ett tips, använd inte en pennvässare! Hela stomfern smular typ sönder då, eller ah iaf de gånger jag försökt med det haha. När jag ska fixa till mina stompfar (antingen så de blir lite vassare eller "rena") så brukar jag använda en liten fickkniv och "tälja" stomfern.
Kommentarer
Postat av: angelica

Alltså jag kan inte fatta hur man kan rita så vackert som du gör!! jag är såååå avundsjuk! Ge mig din talang!:D

2010-05-09 @ 23:01:34
URL: http://amtson.blogg.se/
Postat av: Annicat

Sv: Det är väl ingen fara om man inte bloggar ordentligt en tid? Men man blir ju ganska stressad, tyvärr, när man vill att folk ska ha mycket att läsa fastän man verkligen inte har någon större ork att ge dem det för tillfället. Är själv inne i en liten svacka just nu. Men man får tänka så att de som inte kan vänta, får väl helt enkelt skylla sig själva om de slutar läsa bara därför... Tillslut kommer du ju igång igen och då är den inaktiva tiden redan glömd:)

2010-05-09 @ 23:45:03
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: ingrid

Tjenna, teckningen som du vann KanDees tävling med, den som e med i inlägget, har du ritat av tjejen i Transformers? det e iaf likt henne tycker jag ;)

Den e skitfin! Min favorit av dina teckningar tror jag :) (Y) Kram

2010-05-10 @ 12:41:35
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: Julia

asså ååå. hur har du lärt dig att rita så fint? eller du har bara talangen naturligt kanske? :D

2010-05-10 @ 14:45:56
URL: http://juliafischer.blogg.se/
Postat av: julieh

jag älskar allvarligt din blogg och dina verk!

och hela du är så cool<3

längtar tills man får se den nya teckningen

2010-05-10 @ 14:51:04
Postat av: Lina

Din blogg är inte alls tråkig! Och jag älskar dina teckningar. :)

2010-05-10 @ 17:31:00
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Helén

De gånger jag har rensat stompfar så har jag använt sandpapper och det funkar bar det oxå^^,

2010-05-10 @ 18:13:16
URL: http://easyblue.blogg.se/
Postat av: ida

Försökte leta efter svar på din blogg, men hittade inte. Så jag frågar med en kommentar istället.. ^^

Kan man beställa porträtt av dig, och isåfall, vad har du för priser? :)

Finns det något du absolut inte målar på beställning?

2010-05-10 @ 18:34:30
URL: http://lassikins.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin