summertimes

posted in: photography .2010-05-27 / 18:52:08 . 4 comments
Har ni märkt att så fort det blir vår/sommar så ska alla bloggare som äger in systemkamera ta kort på körsbärsblommor? men jag tänkte, äh vi kör på blommor från ett äppelträd istället. (som om någon ser någon skillnad haha) Nej men.. på min tomt har vi ett jättefint äppelträd och jag var bara tvungen att plocka fram kameran..
Nu tänkte jag bre ett par mackor, sen ska jag sätta igång och plugga kemi, fysik och historia. Låter superkul huh? Det enda som får mig att orka med skolan nu är att sommarlovet börjar snart!
Ungefär såhär kommer min sommar se ut:
- soliga dagar vid stranden med fina vänner, bruna ben och blommiga klänningar.
- sommarkvällar på stan med nattkäk på mcdonalds eller saffets.
- utflykter, kanske någon stockholmstripp och fester.
- midsommar kommer bli gaalet, festa hela natten och gå hem vid gryningen, en repris av förra året helt enkelt.
- peace & love festivalen
- sommarjobba på sjukhuset heela juli
- i augusti ska jag till västkusten med familjen
vad ska ni göra i sommar?
Kommentarer
Postat av: Ingrid - konstblogg

Ska också till P&L! ;) det kommer bli perrrrfekt!

2010-05-27 @ 19:37:26
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: Gesala

åh vad nice! Vill på p&l men är urfattig.. som vanligt. Får hårdjobba i sommar :(

2010-05-27 @ 22:51:23
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefina foton, du är så estetisk

2010-05-30 @ 22:22:24
Postat av: bella!

hemskt vackra bilder där.

2010-05-31 @ 20:47:47
URL: http://zie.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin