00:49

posted in: everything .2010-09-12 / 00:49:43 . 7 comments
Okej, någon riktig work in progress bild blev det då inte, mina ögonlock är för tunga för att jag ska orka sätta mig ned & rita just nu. Dessutom så upptas halva mitt rum utav min lillebrors koja som jag hjälpte honom att bygga tidigare idag. & min favoritfåtölj (som jag alltid sitter i när jag ritar) är faktiskt kojans ena vägg, vilket är ännu en anledning till varför jag inte ska rita i flera timmar nu (tar jag bort fåtöljen så rasar kojan samman & jag kommer mötas av ett par små tårfyllda ögon i morgon bitti). Men denna snabbskiss kan jag bjuda på. Jag ville mest publicera den så ni blir lite nyfikna, haha. Om x antal dagar så kommer Arwens vackra ansikte pryda pappret (får vi hoppas i alla fall) 
Godnatt på er alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Mya

Väntar med spänning på att få se resultatet :)

2010-09-12 @ 13:51:20
URL: http://myaspyssel.blogg.se/
Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

Visst är de bara de bästa som heter Linda ellerhur? för det heter jag också! :D

2010-09-12 @ 17:22:03
URL: http://lindarizberg.blogg.se/
Postat av: T

Oh, vad spännande!

Kan du inte steg för steg visa hur du gör när du ritar ett porträtt? För när man är nybörjare är det så svårt att veta vad man ska rita först/sist.

Kram

2010-09-12 @ 18:17:17
Postat av: Emelie

Hejsan, Jag bara älskar din blogg, dina teckningar/målningar!

Jätte fint verkligen.

Jag ritar själv, men behöve MYCKET träning.. men jag ritar ändå.. heha :)

Ha en trevlig dag.

2010-09-13 @ 16:15:25
URL: http://emelieerantalaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej igen.. förlåt om jag råka kopiera en bild från din blogg till min, utan att fråga dig först.. jag såg att du hade skrivit det nu.

Men du kommer att se bilden på min blogg vilken det är alltså.

2010-09-13 @ 16:17:07
URL: http://emelieerantalaa.blogg.se/
Postat av: zandra

har en dagens blogg tävling om du är intresserad

2010-09-13 @ 19:50:06
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: ♥ Viki ♥

Cool bild! :D

Sv; Nja, är rätt besviken. Lust att läsa mitt senaste inlägg? <3

Allt bra med dig då? <3

2010-09-13 @ 20:04:16
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin