later

posted in: everything .2010-09-09 / 06:26:18 . 3 comments
Förlåt för bristen på uppdatering igår.. Jag har verkligen fullt upp med en massa skolarbete denna vecka & allt arbete känns som en stor elefant på mina axlar. Igår tog jag en stor fet paus från allt & stängde in mig på mitt rum med första säsongen av one tree hill, det behövde jag verkligen.
Jag har även fått världens inspiration till två nya "egna" teckningar, så nu till helgen så kommer det nog tjuvtittar på någon av dem + arwen porträttet. Jag har nu hittat fina bilder på henne, men jag kan inte bestämma vilken jag ska rita av, så antagligen kommer det sluta med att jag ritar av tre stycken haha.
Ni får ha det så bra idag! hugs
Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh har också sjukt mycket i skolan, älskar oth ^^

2010-09-09 @ 11:15:11
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: d

Men visa vilka tre du väljer mellan!

2010-09-09 @ 14:29:42
Postat av: Dina

Men visa vilka tre du väljer mellan!

2010-09-09 @ 14:29:57
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin