saturday

posted in: photography .2010-09-11 / 09:00:46 . 5 comments
Godmorgon allesammans!
Gårdagen spenderades med fina vänner, jag ska försöka få tag i lite bilder från nattis kamera & slänga upp ett par på bloggen sen. Idag ska jag dock plugga, rita, plugga, rita och plugga lite till. Så det kommer antagligen dyka upp en "work in progress" bild på Arwen idag (eller inatt haha, eftersom jag alltid ska rita mitt i natten)
Vi hörs senare!

Lite random pics tagna av mig. 
& för er som undrar/har undrat: jag redigerar min bilder (bland annat så de ser sådär gamla & slitna ut) i photoscape. :)
Kommentarer
Postat av: lolle

fråga, har du laddat ner det(photoscape) så attdet är gratis eller köpt det?

2010-09-11 @ 09:35:18
URL: http://entrehallen.blogg.se/
Postat av: senzon

Sköna bilder, helt klart. Både det du fotar och det du ritar. Får hoppas jag kommer igång lika bra nån gång långt in i framtiden :)

2010-09-11 @ 18:30:56
URL: http://senzon.blogg.se/
Postat av: ♥ Viki ♥

Åh älskar bilderna! <3

Sv; Jo, det är bra. Dock rätt orolig... :(

Allt bra med dig sötis? <3

2010-09-11 @ 20:52:25
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: frida

Hur bar du dej åt när du laddade ner photoscape? och vart? Jag har försökt men jag får bara fram massa andra program .. :/



du är awesome btw!

2010-09-12 @ 13:25:31
Postat av: Linnéa från västerbotten

Må ba få fråga hur du gör för å få dina bilder sådär gameldaxa me repor. Ha försökt i photoshp nu flera gånger men ja fixar de int. Snälla kan int du hjälpa mig. Älskar verkligen din blogg å din konst :)

2010-09-12 @ 16:55:24
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin