I'm sorry

posted in: everything .2011-04-27 / 20:36:20 . 5 comments
Förlåt för att min blogg är övergiven just nu.. Så fort internet fungerade hemma hos mig igen så kraschade min dator ihop totalt, så nu är den inne på lagning. Det kommer kosta mig runt tusen kronor att laga den, inte kul :( Något som dock är betydligt roligare är att jag kanske har fått jobb! Det känns superkul, jag hoppas verkligen att jag får det! Dessutom så hämtade jag ut mitt paket från zinkvit idag, lovar att visa allt konstmaterial jag köpte så fort som möjligt.

Vi hörs snart! 
puss
Kommentarer
Postat av: amanda

ja absolut! kan närsom typ :)

2011-04-27 @ 21:18:43
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad är det för jobb? :)

2011-04-27 @ 21:35:35
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad surt :(

Ser fram emot att se vad du handlat och framför allt vad du gör med det :D

2011-04-29 @ 16:07:43
URL: http://etapenna.blogg.se/
Postat av: Linn (knyttsak)

vad roligt! vad har du fått för jobb?

2011-05-01 @ 12:39:57
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Selma

Tusen spänn!! Då är det väl bättre att köpa en ny? Eller jag vet inte.. XD

2011-05-01 @ 15:55:50
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin