outfit?

posted in: linda .2011-04-08 / 21:19:34 . 14 comments


 detta hade jag på mig idag. (sämst kvalité, orkade inte ta om bilderna)
kofta + shorts - monki, linne - ginatricot, skor - din sko

Det har gått flera månader sedan jag sist visade en "outfit" eller vad man nu ska kalla det. Kanske är det något jag bör fortsätta med titt som sätt, vad säger ni, ja/nej?

Nu sitter jag och väntar på att min fina vän Vevve ska komma hit. Vi kommer antagligen dricka te och mysa hela kvällen. I morgon ska jag upp tidigt och käka en superfrukost! Sedan ska jag ta en springtur runt åkern. Åh vad glad jag är att snön äntligen är borta!
Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin