a sunday smile

posted in: everything .2011-08-14 / 19:01:05 . 6 comments

pic: min underbara vän vevve och jag! haha


ååh vad jag har ritat idag! Haha sanningen är att jag faktiskt ritar/målar på tre olika teckningar just nu. Galet! Den första är min akvarellmålning som ni har fått sett en tjuvtitt på, den andra är ett porträtt och den sista vet jag inte vad jag ska kalla det, det är en blyertsteckning i alla fall, och jag tror den kan bli jäkligt cool om jag lägger ned mycket tid på den. Då menar jag verkligen mycket tid, allt är så smått och det finns så mycket detaljer på den.
Så till er som väntar på nya teckningar: håll ut ett tag till! För snart kommer det dyka upp flera stycken här på bloggen!

Jag måste också tacka er för alla otroligt fina ord ni skriver till mig dagligen. Era fina kommentarer gör ritandet så himla mycket roligare, ni är bäst! Jag brukar svara på era kommentarer, men ibland så räcker inte tiden till, därför ville jag skriva dessa rader :) kram på er!

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Ser fram emot att se dina vackra teckningar:D

2011-08-14 @ 19:33:59
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Casowa

Själv har jag typ tusen - känns det som i alla fall, haha - som jag håller på och ritar på en och samma gång, eller ja... Jag ritar dem väl en och en, men jag får så många nya idéer ibland att jag bara släpper taget om vissa och börjar på den där nya idéen, så får jag en ny idé igen, fortsätter på den så blir den gamla liggande och ej klar... Blir lite less på mig själv vad gäller den biten, men jag känner mig ganska duktig vad gäller att ha gjort klart så pass många bilder ändå av allt jag har haft liggande nu under sommaren, så nu känns det som om skolan är välkommen att börja redan i övermorgon för att jag bara har en bild kvar att rita klart innan skolan börjar... ^^

2011-08-14 @ 22:22:27
URL: http://casowa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja, verkligen. Helt fruktansvärt. Vid 34 års ålder. Sånt borde inte få hända!

2011-08-15 @ 00:09:39
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: Jessica Fotar

Sv; Tack så mycket :D

2011-08-15 @ 09:45:54
URL: http://jessicafotar.blogg.se/
Postat av: Linnea

svar; åh, tack så mycket :D

2011-08-15 @ 12:19:09
URL: http://glimmster.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Missa inte den franska filmen Spetsknypplerskan i Tvåan ikväll 22.45! Med Isabelle Huppert. : )

2011-08-15 @ 21:46:38
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin