tumblr inspo

posted in: inspiration .2011-12-30 / 00:11:40 . 5 comments
Vad gör ni denna torsdagsnatt? (egentligen är det fredag eftersom klockan är 00:11)
Jag lyssnar på klassisk musik och ritar. Jag har hunnit ganska långt nu, nästan hela ansiktet (syftar på Ian-porträttet) är klart. Nu fattas bara hår, lite skäggstubb, hals och eventuellt en bakgrund..vi får se hur det blir med det sistnämnda. Inspirationen till att skapa nya teckningar har jag äntligen börjat hitta tillbaka till, jag har så många idéer till både egna målningar och nya porträtt i mitt huvud just nu. Det känns underbart.

Eftersom jag hatar (eller intetyckerom är en lite mildare synonym kanske) helt svartvita inlägg så kommer här lite vackra och inspirerande bilder på vackra ting.


via tumblr.


Kommentarer
Postat av: LIEEYA - ART MY WAY ♡

Hejsan!

Nu finns min senaste teckning "Love Explosion By Lieeya" på bloggen, kommentera gärna och säg vad du tycker! / Kram, Lieeya

2011-12-30 @ 00:28:16
URL: http://lieeya.blogg.se/
Postat av: tild

... jag lyssnar på klassisk musik och ritar!

Skönt att jag inte är ensam :D

2011-12-30 @ 00:36:47
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Tove

kom precis hem från min kära vän som fyllde år tårta och spela super mario på wii haha och snacka i evigheter, myys ;)

2011-12-30 @ 00:52:56
Postat av: Moa Bergfoth

Jag har en tumblr! Och en vanlig blogg, älskar hur man kan finna så mycket vackra bilder på tumblr och själv få ta del av dem!

2011-12-30 @ 02:26:41
URL: http://moabergfoth.tumblr.com
Postat av: sofie

underbara bilder!:)

2011-12-30 @ 10:56:56
URL: http://sofiedraw.blogspot.com
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin