OSCARSGALAN

posted in: everything .2011-02-27 / 17:11:42 . 5 comments
Ikväll kommer jag inte blogga alls, för nu ska jag åka hem till min bästa vän Hanin. Ikväll/Inatt/Imorgon ska vi kolla på oscarsgalan! Som vi har längtat och väntat på denna kväll (vi är galna i film båda två). Problemet blir att hålla sig vaken.. galan slutar nämligen tjugo över sex på morgonen. Men vi ska kämpa för att hålla oss vakna haha.

Jag skulle vilja sitta och rabbla upp alla nomineringar och tippa vilka alla vinnarna är, men jag hinner inte. Men jag tror att Natalie Portman vinner "best performance by an actress in a leading role" för Black swan, hon är helt sjukt grym i den filmen! Best performance by an actor in a leading roll vinner Colin Firth för The King's speech tror jag, Colin är riktigt bra i den. Men jag håller tummarna för James Franco får en statyett för sin otroliga insats i 127 hours.
Hörs i morgon!
Kommentarer
Postat av: hanin

åååååååh det kommer bli så grymtt!! hoppas james vinner !!!!!!!! och portman såklart<3

2011-02-27 @ 17:21:34
Postat av: Rodjin :)

hej ! jag tycker det var jättefint det du hade gjort med bilderna som kategorier och undrar om du har lust att tala om hur du gjorde ? med koderna och det :) förstår om du inte vill haha :)

2011-02-27 @ 17:25:30
URL: http://rodjins.blogg.se/
Postat av: Emmas Artwork

Hade tänkt att kolla jag också, men hade ingen aning om att det höll på så länge! :O Trodde att det kanske var i tre timmar någonting. x)



Hugs!

2011-02-27 @ 18:05:12
URL: http://emmasartwork.blogg.se/
Postat av: Linn (knyttsak)

Jag vill verkligen se black swan (balettnörden i mig skriker högt!), och jag tycker det var jättekul att hon vann :)



Själv dissade jag oscarsgalan. Galar roar mig bara måttligt, även om jag tycker det är kul att veta vem det är som vinner, och att sitta och se det halva natten är inget jag längtar efter. Då har jag bättre saker för mig, som sova :P

2011-03-01 @ 21:15:50
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: wea (NÅGOT HEMSKT ATT DELA?)

Hoppas allt är bra med dig :D!

2011-03-02 @ 20:45:14
URL: http://duhittahit.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin