Don't let me go

posted in: everything .2011-02-10 / 21:34:45 . 4 comments
Jag har efter flera månader tröttnat på min bloggdesign. Den är grå, mörk och tråkig. Nu när snön snart smälter bort och våren snart är här så vill jag ha en ljusare, finare design (och en ny header såklart!). Jag får fixa och trixa lite med designen när jag vet exakt hur jag vill ha den och när jag får en timme eller två över.

Idag var vädret lika grått och tråkigt som min bloggdesign. Snön piskade mig och min vän Jessica i ansiktet när vi vandrade ned på stan efter vi slutat skolan. Jag köpte en fin liten bok som jag kan skriva fina saker i. Jag ska även skriva lite annat i den också, allt som poppar upp i mitt huvud helt enkelt. I väntan på att min snälla farfar skulle hämta mig från stan och skjussa mig till gymmet hittade jag även ett par fina örhängen och ett halsband som jag var tvungen att köpa. Visar dem kanske i morgon om jag har tid.
source: unknown

Jag måste verkligen ut och fota lite snart, så jag har lite andra foton att visa än alla "inspirationsbildet/vackrafoton" jag har sparade i en mapp på min dator.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Jag har faktiskt väldigt bra musiksmak, om jag får säga det själv, haha ;)

Hört Mumford & Sons? Jag kan rekommendera dom! Awake my soul är underbar, jag älskar den - texten är så bra.

:)

2011-02-11 @ 00:16:36
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: Annicat

Väldigt vacker bild, det håller jag med om:)

2011-02-11 @ 16:31:16
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tröttnar också på min design då och då. Men det är ju kul att få göra nåt nytt ibland också :)

2011-02-11 @ 16:38:36
URL: http://aboutemma.blogg.se/
Postat av: fanny

tycker din header är jätte fin, men sant. Man vill ha det lite ljusare nu till våren :) (även fast jag har de året runt.. haha)

2011-02-13 @ 13:34:00
URL: http://fannyelina.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin