17/11

posted in: everything .2011-01-17 / 22:45:05 . 4 comments
Fick en kommentar som löd: vad har hänt med din blogg? du bloggar så himla dålig, vill ha mer uppdateringar, NU!

Jag tar inte åt mig, vill bara säga att det ibland finns viktigare saker än att blogga. Det händer mycket i mitt liv nu, både bra och dåliga saker, mest dåliga. Även fast jag älskar min blogg, så är inte den prioritering nummer ett just nu.
Sedan måste jag passa på att säga tack för alla otroligt fina kommentarer jag har fått under de senaste dagarna, ni är bäst!
Kommentarer
Postat av: Annicat

Det finns så himla många blogghetsare! Jag tycker synd om dem! Har de inget bättre för sig än att läsa bloggar hela dagarna?

Jag är bara tacksam om folk uppdaterar lagom mycket, då kan jag ägna mer uppmärksamhet åt varje inlägg istället för att stressläsa för att alla bloggare jag följer har uppdaterat sju ggr under tiden jag inte suttit vid datorn:S:S

2011-01-18 @ 00:12:07
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Linn (knyttsak)

Jag håller med dig. Jag har själv svårt att hålla bloggen levande ibland även om jag vill. fast du får ju se det positivt - om nån vill att du ska uppdatera oftare måste det ju betyda att personen gillar att läsa din blogg, även om den kunde uttryckt sig på ett mer diplomatiskt sätt :P

2011-01-18 @ 15:31:38
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är DU som är bäst! :)

2011-01-18 @ 16:34:24
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Hanna

låt livet gå före, blogga när du känner för det! :)

kram

2011-01-19 @ 14:03:50
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin