fysik<3

posted in: everything .2011-01-12 / 17:57:26 . 5 comments
Jag lever, har dock en tendens att glömma bort bloggen lite då&då.. haha
Under de kommande dagarna så kommer jag tillbringa min fritid med näsan i fysikboken. Jag har nämligen nationellt prov i fysik A om precis en vecka och det känns som om det kommer gå åt h e l v e t e. Men det gäller att bita ihop och fortsätta plugga. Annars händer det inte så mycket nu.. Jag är redan extremt skoltrött (fast det bara gått tre dagar?!), jag har upptäckt att mitt hår är helt ojämt och missfärgat (måste fixa till det asap, kan ju inte gå runt med uppsatt hår resten av livet) och så har jag blivit helt beroende av mjölk.
Åh vilket roligt inlägg detta blev, jag vet att ni är jätteintresserade av hur mycket mjölk jag dricker. Borde sluta skriva nu, haha.
I helgen ska jag fortsätta rita på mitt porträtt av... Natalie Portman. Nästan alla gissade att det var Natalie, vilket glädjer mig eftersom jag antar att det betyder att det är likt henne. Men det kan också bero på att jag gav lite för lätta ledtrådar.. äh. Jag är i alla fall nöjd med teckningen hittills, vilket är ganska ovanligt eftersom jag nästan alltid är lite missnöjd med mina teckningar..

random pic från förra året. (saknar mina kängor!!)
Kommentarer
Postat av: hanna

Åh, fysikprov vankas här med, alla är så glada så.. ;) Jag hinner dock inte rita i helgen.. trist! Tack för en bra blogg!



Kram från Motala

2011-01-12 @ 21:41:54
Postat av: Nina

Jag vet att detta inte direkt har med detta inlägget att göra, MEN jag bara undrar vad för bild du har ritat på det ishala Bristolpappret? För jag köpte ett Bristol block och när jag kände hur hala dem var så blev man ju lite.. skeptisk haha. Eller ja, vad är det man kan rita på dem för att hela teckningen inte ska sabbas? :)

2011-01-13 @ 19:32:41
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "Nina": från och med att jag köpte det pappret, så har jag målat alla mina porträtt på det (tex sweeney todd, tjejen med rosetten, arwen, min storebrors pappa osv) :) jag var också skeptisk ibörjan, men när jag väl började rita på det så älskade jag det. Det går att göra grymma skuggor på det, prova så ska du få se! :)

2011-01-13 @ 20:07:50
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: aammäändaawh

k-kollaah in miiwnn bblogg! <3 (aa'



NYSTARTAD O SÖÖWT! §§

2011-01-14 @ 17:53:17
URL: http://ttieepamandaw.blogg.se/
Postat av: lindshe

jusscxh hata fysik ;D

2011-01-17 @ 07:22:09
URL: http://lindshe.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin