midsommar

posted in: everything .2011-06-26 / 12:05:18 . 1 comments

ph: Vevve och jag på midsommar.

Jag hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar! Min midsommarafton bestod av grillning, C2H5OH och fint sällskap i form av fina vänner. Igår bestod dagen av pizza och ostbågar. Jag undrar vad som hände med min "nuskajagbaraätanyttigtochtränaimängder"-period. Efter p&l får jag försöka komma börja med träning och nyttigheter igen. För det finns inte en chans att jag kommer sitta & knapra på en gurkbit när jag blir hungrig under den kommande festivalveckan. Jag kommer istället skrika efter saker som kebab, langos, hamburgare och pizza. 

Jag ska försöka fixa ett par tidsinställda inlägg som kommer publiceras under veckan då jag är borta. Annars finns väl chansen att jag tar hem priset som tidernas sämsta bloggare.

Nu ska jag äta frukost, talk to you later!
puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Lindaaaaaaaaaaa jag dör! PEPP TILL TUSEN, PUSS! måste ses där! <3 <3 <3 love

2011-06-26 @ 15:15:18
URL: http://okejlina.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin