packar..

posted in: everything .2011-06-27 / 12:35:45 . 4 comments
Just nu håller jag på & packar det sista. Väskan är nästan full och jag känner mig redo och peppad inför festivalveckan. Tyvärr hann jag inte klart med teckning nr 2 som jag hade tänkt att publicera innan jag åker, så ni får helt enkelt vänta ett tag till på den. Hoppas ni får en fin vecka!

Jag måste också passa på att tacka för alla otroligt fina kommentarer jag får hela tiden. Även om jag inte alltid hinner svara på precis alla så uppskattar jag vartenda ord ni skriver. Ni är bäst!
Kommentarer
Postat av: Linn (knyttsak)

Hoppas du får roligt!

2011-06-27 @ 13:42:42
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: saba

ha det bäst linda!!!!

2011-06-27 @ 21:55:06
Postat av: Fredrik

Ha det toppenkul och fint, Linda! Det gör inte så mycket med teckning nr. 2. Den får komma när den vill. NATTEN KOMMER NÄR DEN VILL, DAGEN KOMMER NÄR DEN VILL. ALLTING KOMMER NÄR DET VILL, Allting går när det vill.

2011-06-27 @ 22:40:42
Postat av: Annica

Aaargh! Vill också åka på festival>.< Ha det bäst!!

2011-06-30 @ 14:28:21
URL: http://mangaandart.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin