sommarlov

posted in: everything .2011-06-19 / 17:02:44 . 7 comments
Nu har jag haft sommarlov i ungefär en vecka och nu kan jag äntligen koppla av. Jag vet inte vad det var med mig, men dagarna efter avslutningen mådde jag piss. Det kändes som om jag hade ett stort mörkt åskmoln över huvudet hela tiden, på något sätt var jag fortfarande stressad och ångesten gnagde i mig. Men nu så har allt det tunga lättat från mina axlar och jag känner mig liksom fri på något sätt.
Nu när inte skolan tynger ned mig så känner jag hur jag är full utav inspiration och kreativitet. Förutom att jag ska på peace&love-festivalen i sommar så har jag ingenting planerat och det känns heeelt underbart. 

Jag förstår att det är tråkigt att läsa mina ointressanta och rätt meningslösa meningar men jag ville nog låta er veta att jag "lever" (eller något i den stilen) nu när bloggen legat öde i sju dagar. 

En till sak.. Innan jag åker till peace&love (vilket är om 8 dagar skulle jag tro) så kommer det dyka upp en, kanske två, nya teckningar på bloggen. Tänkte att någon kanske ville veta det :)
kram på er!
Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Vill se dem nu! haha

2011-06-19 @ 17:58:58
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh så kul att fara till peace & love.

Jag skulle dö för att se Bob Dylan. Du titta lite och lyssna lite extra åt mig!

Och det där med att du kännt dig nere sen skolavslutningen, men inte längre, jag känner precis så nu. Vet inte vad det är med mig. Men det har inte gått en vecka ännu för mig, så än finns det hopp. Hittills har jag bara tyckt att allt varit jobbigt, inteorkat göra någonting... Men får hoppas på att det blir som det blev med dig!

Glad sommar i alla fall!:) Jag är extremt dålig påatt kommentera, men du är fortfarande i min bokmärkes rad på firefox så jag kikar in flera gånger om dagen!

2011-06-19 @ 18:50:58
URL: http://exposure.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag känner igen det där med tyngden efter skolavslutningen. Det kan faktiskt kännas rätt konstigt. Skönt att stressen lagt sig lite nu så att du kan få ett lugnt lov:)

2011-06-19 @ 20:37:44
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Ellenore

2011-06-20 @ 09:20:05
Postat av: Lisa

Hejsan! :)

Peace & love är ju inte bara 1 dag så det skulle vara kul om du skulle vilja lägga in några tidsinställda inlägg och ge tips om kanske produkter som du andvänder, dina idoler, kanske någon bild på något du tecknat och ja.. you get it? :) Jag ser verkligen fram emot att se bilderna nu :) Men jo.. jag har en fråga nu.. jag själv håller på en del med akvarell nu för tiden men jag bara undrar HUR du kan göra så att du får så många fina detaljer och hur det inte kladdar ut sig. Har du extra tunna penslar och så? Kan du lägga upp lite bilder på vilja penslar som du andvänder? :o

2011-06-20 @ 13:03:17
URL: http://somenliisa.blogg.se/
Postat av: hanna

skönt att det tunga lättade i alla fall, aldrig kul när allt känns mörkt och fucked up.

njut av sommarlovet nu, hoppas det blir grymt! :D

2011-06-20 @ 16:44:44
Postat av: Linnéa Björnfot

Det är inte ointressant att läsa det du skriver. Jag älskar att få läsa vad andra människor tänker och funderar på. Vad de oroar sig för, vad de längtar till.. och apropå vad jag längtar till - teckningarna som du nämnde :) Det är alltid lika underbart att få se vad din kreativa hand har lyckats åstadkomma ;) Ha det fint!

2011-06-20 @ 22:33:29
URL: http://innanformindorr.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin