Konstmaterial

posted in: everything .2011-05-03 / 18:51:30 . 9 comments
Åh äntligen är min dator lagad och tillbaka i mitt rum igen. Det är lite sjukt att man är så grymt beroende av internet, jag kände mig lite avskärmad från resten av världen när min dator var på lagning haha. Men samtidigt var det rätt skönt att ta en paus från elektroniken och ägna lite av min fritid till att läsa fina böcker, rita och spela film-soundtracks på mitt piano istället (som om jag inte gör det annars också haha) Som tur var så hade jag sparat alla mina bilder och liknande på ett minneskort, så inget gick förlorat när min dator klappade ihop totalt.

Min blogg har legat öde i flera veckor nu känns det som. Men nu är jag "tillbaka" eller hur jag nu ska uttrycka mig. 
Tänkte visa vad jag fick hem från zinvit.se för ett par dagar sedan:


- 2 akvarellsvampar
- 5 suddigum
- 2 knådgummin
- 6 stompfar i olika storlekar
- 7 penslar
- 2 monolith graphite pencils (9B)
- 2 pennvässare
- en "penselmapp"
- akvarellpapper
- papper, bleedproof marker pad
- promarkers
- svart fine liner
- 2 st pennset, 8B-2H, faber-castell
- palett
- en väska/portfölj för förvaring av mina teckningar (macpac presentation, ebony - A3)

Jag kan knappt fatta att detta gick på 2000 kronor. Jag menar, det är så lite grejer, men det är dyrt med konstmaterial. Dock kostade portföljen en hel del, men jag kände att jag behöver en bättre förvaringsplats för mina teckningar. Förut låg de ihoptryckta i min hylla hehe..
Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Åh gud vad kul med nya grejer:D

2011-05-03 @ 20:26:02
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: My

Härligt att du är tillbaka :D

Jag är lite nyfiken på den teckningen du skulle rita med en kille. Vem blev det?:)

2011-05-03 @ 20:28:00
Postat av: Mickey Vin

ugh im so jealous I need some new supplies too

2011-05-04 @ 00:15:01
URL: http://mickeyim.blogspot.com/
Postat av: Marco Nobre

promarkers are the best :)

2011-05-04 @ 14:01:36
URL: http://mrreset.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad härligt att du är tillbaka!

Har du ritat med pro markers innan? Hade gärna velat veta lite mer om de i vilket fall som helst :)

Tack för en toppenblogg!

2011-05-04 @ 17:08:23
URL: http://etapenna.blogg.se/
Postat av: Ronny

As najs!! vart köper du dina pennor...eller ..aa...allt????? snälla svara

2011-05-04 @ 17:18:32
Postat av: mimmi :)

härliga grejor! :)

2011-05-04 @ 19:28:29
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: jenny

oj vad mycket du har ! :)

2011-05-04 @ 22:04:50
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket får man ge för ett sånt här set?

2011-05-05 @ 15:54:01
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin