sinxcosx

posted in: everything .2011-05-23 / 22:35:35 . 4 comments
Just nu sitter jag på mitt golv och kämpar med matten. Det är inte det minsta roligt kan jag säga er!
Helgen gick hur fort som helst! I lördags jobbade jag och på kvällen var jag barnvakt, som tur var kom min fina vän vevve och gjorde mig sällskap! Igår hade jag min "söndagsdepression" som jag har varje söndag haha, så det enda jag gjorde var att ligga nedkrupen i min säng med kolakakor, ett glas mjölk och kolla på film.

Jag har börjat på ett nytt porträtt, denna gång är det en beställning. Än så länge är det inte mycket att se, men jag lovar att jag lägger upp en sneak-peak på den någon gång nu i veckan när jag kommit lite längre på den. Dessutom så ska jag svara på alla era fina kommentarer som jag inte har svarat på än! Haha sen har vi ju den där listan som jag påbörjade också... jag kommer göra klart den, jag kan fortsätta på den i morgon :)


ph 1: min måndagskväll består av sinx och cosx. ph 2: Min underbara lillebror ritade en "tatuering" på mig i morse, söt va?

Kommentarer
Postat av: Nikki

Det är så roligt att följa din blogg, när din vardag är så galet lik min. antar att det blir så när man går andra året på NV ;}

2011-05-24 @ 09:17:28
URL: http://Nikk
Postat av: Sosso

Sinxcosx.. ja det höll jag med på med för ett tag sen, inte det mest awesome jag fixat och trixat med, men nu har jag inte matte mer! Men lycka till med matten, den är lätt när man väl förstår den :P

2011-05-29 @ 23:17:25
URL: http://sosselito.blogg.se/
Postat av: Lina

haha nej fy vad söt!!

2011-07-01 @ 12:17:08
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 00:53:45
URL: http://smsalåna.nu
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin