elvaelvaelva

posted in: everything .2011-11-11 / 18:00:53 . 4 comments
Igår satt jag uppe till 02:17 och skrev på en svår uppsats. I morse ställde jag klockan tidigt och gick upp och skrev klart en annan uppsats. Ni ska bara veta hur mycket jag har att göra i skolan nu, tyvärr blir också bloggen övergiven ibland men tiden räcker helt enkelt inte till.
Nu har jag tagit det lugnt hemma i ett par timmar, men snart ska jag fixa mig för ikväll jag ut med några klasskompisar. Kvällen kommer förmodligen bjuda på ett x antal toabesök, en massa skratt, fina drinkar och knäppa inspelningar på mobilen (min och annas tradition).
I morgon har jag ytterligare en uppsats jag måste skriva (när tar det här helvetet slut?!?!?!?!?!!) men jag tänker faktiskt ta en paus ifrån allt under ett par timmar och rita vidare på Ian-porträttet, vill bli klar med det nu!
är förälskad i min nya mysiga kofta, 299 kronor från h&m.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Börjar alltid skratta när jag läser dina inlägg för du skriver det på ett sånt roligt sätt x)

2011-11-11 @ 18:56:29
URL: http://somenliisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Måste bara säga att jag tittat igenom nästan alla dina teckningar och du är så. jävla. grym!!

Hur mycket skulle du vilja ha för att rita av en bild om man bad dig?



2011-11-12 @ 01:47:41
URL: http://nonoe.blogg.se/
Postat av: Lina

åh herre, får panik bara av att läsa allt! Jag tycker iaf du gör rätt som tar paus från det, lycka till med allt och hoppas det lugnar sig snart! :)

2011-11-14 @ 01:01:48
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: fardowsa

Kika in min blogg, tog din blid som inperation :D

2011-11-28 @ 22:16:27
URL: http://farws.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin