kan man vara kär i ett par skor?

posted in: clothes .2011-10-06 / 22:40:07 . 8 comments
Min mamma släpade med mig in på skopunkten iförrgår. Jag brukar inte handla skor där ofta så jag gick mest runt och tjurade... tills jag fick syn på dessa! Det var kärlek vid första ögonkastet. & bara för att jag skulle kunna utnyttja skopunktens välkända "välj tre par och få det billigaste gratis" började jag spana efter fler par. Jag hittade ett par svarta kilklackar, men sen tog det stop. Jag fick då utnyttja "välj 2 par och få det billigaste för halva priset" istället. Jag lämnade butiken en aning lyckligare och två par skor rikare.
För ett år sedan vägrade jag köpa skor som hade en klack högre än en centimeter. Jag tyckte att mina 175 centimeter var alldeles för långt. Nu är min längd en utav de få saker jag älskar med mig själv och jag har inget emot att bli några centimeter längre.

Nu sitter jag och funderar om jag ska gå och lägga mig. De senaste dagarna har jag drunknat i skolarbete och i natt satt jag uppe till tjugo över tre och skrev klart en biologi-labrapport om osmos. Fy så tungt allt känns just nu. Att det redan är fredag igen i morgon höjer dock min livsglädje något. Jag och mina tjejkompisar ska träffas för att fira Johanna och Vevve som har fyllt/snart fyller nitton år!
Kommentarer
Postat av: anna

shit vad snygga!!!!!!!!!!! och väldigt o-skopunkten-iga

2011-10-06 @ 23:43:26
URL: http://bergochdalbananen.blogg.se/
Postat av: Art by Lisa Lans

Klart man kan vara kära i skor!

Jättesnygga! Tycker sällan man hittar roliga skor på skopunkten, men ibland så

2011-10-07 @ 09:33:48
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Maja

Skitsnygga! :)

2011-10-07 @ 17:58:15
Postat av: Isabel

Svar: Haha åh tack du är bäst! Nu blir det att google stalka dom;), ah just det det var ju Jonny Depp! han vet jag såklart vem han är hehe;). Men tack!!!:D

2011-10-08 @ 21:32:19
URL: http://misabel.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag vet inte om jag någonsin kommenterat din blogg förut, men jag har följt din konst sen jag hittade hit. Du har säkert hört detta minst tusentals gånger, men du har ju en talang utan dess like alltså. Hur många gånger har man inte drömt om att kunna skapa en magisk värld, en känsla eller en saga på ett papper med bara pennor?

Du kan det. Fortsätt att ta vara på det!

/ Natalie

2011-10-08 @ 22:15:37
URL: http://nataliesdagbok.blogg.se/
Postat av: juli

självklart kan man det, jag är kär i flera!

2011-10-09 @ 11:26:09
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! jag tänkte bara skriva att jag tycker din blogg är super bra!jag läser den varenda dag och hoppas nya inlägg hela tiden! =) jag ritar mycke själv också fast oftast fula. =) skitsnygga skor!

2011-10-09 @ 18:10:01
URL: http://annaredhe.devote.se
Postat av: Lina

SNYGGGGGGSA! Vad kostade dom? :D<3

2011-10-12 @ 15:59:01
URL: http://linaloveli.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin