Are we wasting all our precious time?

posted in: everything .2012-04-26 / 21:52:13 . 6 comments
Jag vill så gärna skriva om soliga mornar som spenderas på skrynkliga lakan med en blommig tekopp i handen. Eller fina kvällar som består av fina vänner, fin musik och mycket skratt. Jag skulle också vilja skriva om hur jag sitter och målar i flera timmar ute i min trädgård och kreativiteten bara svämmar över. Men tyvärr ser inte mitt liv ut så just nu, jag sover, pluggar, tränar och har ångest non-stop. Jag vill ha sommar nu.
Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Hmm ja och nej enligt mig haha vill på något vis att det ska bli Damon och Elena men ändå att det ska fortsätta vara Stefan. Så svårt, jag skulle vilja ha båda.. haha

2012-04-26 @ 23:44:58
URL: http://kungligtblod.blogg.se/
Postat av: rebecka

du skriver så himla fint!

2012-04-27 @ 16:26:37
Postat av: hjälp

har du någonsin blivit mobbad i högstadiet?

vad gjorde du då? snälla svara på min frågan!

jag blev nämligen mobbad i skolan här om dagen... vet inte hur jag ska reagera. ska jag svara de eller gå därifrån ifall det händer igen? hjälp :(

2012-04-28 @ 14:26:43
Postat av: linda - art, clothes, pictures

sv "hjälp": Jag har aldrig blivit mobbad, dock umgicks jag med en del kompisar som inte alltid var så snälla emot mig. Det jag gjorde var att jag skaffade nya vänner, ÄKTA vänner jag har kvar än idag.

Mitt råd till dig är att inte bry dig om dem som är elaka mot dig, det är svårt, men försök att bara ignorera dem. Håll dig nära dina vänner och personer du tycker om att umgås med. Människor som behandlar andra illa är inte ens värda en enda tanke. Kram och sköt om dig!

2012-04-28 @ 17:44:14
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: frida

wow... det är precis så mitt liv känns just nu! det enda jag vill göra när jag har tid över är att sitta och stirra in i väggen, satt här om dan och bara tänkte, sen kom jag på att 'ojfan det har visst gått 20 minuter'

tack för en fin blogg! kram!

2012-04-28 @ 18:44:15
URL: http://freddared.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag känner exakt detsamma. Underbar blogg!

2012-05-19 @ 20:16:35
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin