favoriter

posted in: clothes .2012-08-19 / 16:10:00 . 5 comments
10 favoriter just nu.
Kommentarer
Postat av: Sarah

Åå vad mycket fint! Älskar solglasögonen!

2012-08-19 @ 20:00:18
URL: http://wrengler.blogg.se
Postat av: Anonym

du är jättefin klädstil!!

2012-08-20 @ 18:20:32
Postat av: fanny

älskar den stickade tröjan!

2012-08-20 @ 18:20:57
Postat av: maria

Hej Linda! Jag går i trean och ska börja med projektarbetet. Jag har redan en ide som jag ska börja med. Jag vill fråga dig om tips. Jag ska vara själv så är lite orolig. Vad gjorde du för projektarbete i trean och vad är viktigast att tänka på?

Svar: Hej!! Jag gjorde ett UF företag med tre av mina klasskamrater! Ibland kan det vara skönt att jobba med någon, men visst går det att vara själv, flera i min klass gjorde enskilda projektarbeten! Tänk på att projektet inte behöver vara enormt, utan se till att begränsa det så det inte blir för mycket arbete. Att planera och göra en tidsplan för arbetet är smart också! & satsa mycket på loggboken då det är en viktig del av arbetet! Sen det sista rådet jag har är att välja att jobba med någonting du tycker är roligt, för tänk, du ska arbeta med projektet under ett helt läsår! Lycka till med projektarbetet! Kram på dig :D
linda

2012-08-21 @ 09:27:18
Postat av: Emma

Var har du köpt allt? :)

Svar: den bruna väskan är min mammas gamla the bridge väska, vet inte vartifrån den är. Kristallhalsbandet är från kandeeshop. Solglasögonen längst fram i bilden är från indiska, tygväskan och de blåa halsbandet är från en liten butik på gotland och resten är second hand :) Den svarta tröjan är iof ursprungligen från indiska, men hittade den i en second hand butik :) kram!
linda

2012-08-21 @ 11:01:44
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin