nya kategorier

posted in: everything .2012-08-29 / 23:53:00 . 6 comments
Aaah, efter timmar av bildredigerande och fix&trix med kodmallarna så är jag äntligen klar med mina kategorier. Jag har använt mig av klickbara bilder som kategorier rätt länge nu, men jag kände att det var dags att byta ut bilderna! Så, nästan alla bilder är nya och dessutom har jag skapat tre nya kategorier! Allt för att det ska vara lättare att hitta i min blogg. Jag har inte hunnit flytta många gamla inlägg till de nya kategorierna än, det får jag göra någon annan dag.

 My art - kategorin där alla mina teckningar och målningar finns samlade. Everything - här hamnar allt som inte passar in någonstans. Lite allt möjligt.
 Linda - kategorin som handlar om mig.
 Inspiration - Vackra, inspirerande bilder hittar ni här.
 Wilderness - (ny kategori) Här kommer jag posta alla vackra naturbilder.
 Clothes - Kläder, mode och sådant.
 Sketches - (ny kategori) Här kommer mina skisser finnas samlade!
 Movies - Filmer.
 Books & music - Böcker och musik helt enkelt.
 Photography - Fotografier jag själv har tagit.
 Interior - (ny kategori) Inlägg som rör inredning kommer hamna här!
 Tutorials - består av tutorials som just nu är 2 år gamla (snart kommer det nya!)
 Questions & Answers - svar på era frågor från bland annat frågestunder.
 W.i.p - work-in-progress-bilder & sneakpeaks på teckningar jag håller på med.
 
 
Kommentarer
Postat av: Hannah

åh så fina kategorier ! ♥

Svar: tack!!!
linda

2012-08-30 @ 08:43:29
Postat av: Lina - my art & my life

du har så sjukt fina kategoribilder, har alltid varit lite smått avis på din kategorimeny^^

2012-08-30 @ 14:40:31
URL: http://shiiwie.blogg.se
Postat av: LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

Jättefint! Din blogg är den enda jag verkligen följer & besöker flitigt (sen något/några år tillbaka), så stort tack för en toppen blogg! Jag undrar även hur har du lagt in "tidigare inlägg" längst ner? Skulle vara otroligt tacksam för svar, har försökt fixa det väldigt länge.

2012-08-30 @ 17:01:03
URL: http://linaphoto.blogg.se
Postat av: sabine

Va härligt med nytt! Att fixa så man känner att man får en nystar är alltid rätt! Jag er fram emot interiören!! :)

2012-08-30 @ 19:31:51
URL: http://nejtis.blogg.se
Postat av: sabine

Va härligt med nytt! Att fixa så man känner att man får en nystar är alltid rätt! Jag er fram emot interiören!! :)

2012-08-30 @ 19:32:10
URL: http://nejtis.blogg.se
Postat av: Ingrid - Konst, foto, mode

snyggt! vill också ha så fint hehe

2012-08-31 @ 15:41:22
URL: http://www.mystudio.webblogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin