god jul

posted in: everything .2012-12-23 / 23:33:25 . 0 comments
-Julgranen hemma hos mig

I morgon kväll (efter paketöppningen) får ni se vad jag har pysslat med alla kvällar då jag suttit i skräddarställning på mitt golv och målat, klippt och knipsat! Jag pratar förstås om mina egengjorda julklappar! Det är inte många klappar (eftersom jag knappt har någon släkt) men det ligger mycket tid bakom dem och eftersom jag har använt min kreativitet när jag "tillverkat" dem så tror jag att några av er kommer uppskatta att få se dem i alla fall.

Jag har jobbat som en tok denna vecka men nu har jag ledigt i hela två veckor (förutom helgen innan nyår då jag ska jobba lite). Det känns underbart att få göra lite som jag vill och bara ta det lugnt de kommande dagarna, det kan jag behöva eftersom jag dessutom har varit sjuk hela denna veckan också. 

Det jag egentligen ville med detta inlägg var att önska alla mina läsare en riktigt god jul!
Hoppas ni får en sagolik morgondag fylld med snö, kärlek, god mat och fina klappar.




Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin