jultävling! - vinn min egendesignade t-shirt!

posted in: everything .2012-12-14 / 19:21:00 . 30 comments
Nu är det snart jul och jag tänkte dra igång en liten tävling här på bloggen, en tävling där ni har chansen att vinna min egendesignade t-shirt som finns att köpa hos universalpixel!


Vill du vara med och tävla om t-shirten?
- Lämna en kommentar i detta inlägg med en liten motivering varför just du ska vinna t-shirten!
Glöm inte att lämna mailadress, vinnaren kommer sen att bli kontaktad av universalpixel via mail!

Vinnaren presenteras söndagen den 23 december! 

TÄVLINGEN ÄR ÖVER OCH VINNAREN HAR KONTAKTATS VIA MAIL.


 - Jag i min t-shirt!
Kommentarer
Postat av: Jet Verheij

Hej :)
Jag vill vinna tshirten av det enkla skälet att jag tycker den är fin och gärna skulle vilja ha den

2012-12-14 @ 19:59:56
Postat av: Nina

Hej!
Jag skulle vilja vinna denna t-shirten dels för att den är sjukt vacker och snygg och det verkligen är ett klädesplagg jag ser mig själv i! Men också för att jag älskar din konst och jag inspireras så sjukt mycket av det du gör! Jag ritar och målar även själv och det du gör, gör mig ännu bättre känns det som! Keep it up! :)

2012-12-14 @ 20:23:33
Postat av: sirancheng

Tycker att dina teckningar är fantastiska och det vore underbart att få ha en av de upptryckt på en t-shirt och sprida din underbara konst till fler människor.

- Ha en underbar dag!

2012-12-14 @ 20:38:15
Postat av: Linn

Jag vill vinna t-shirten för att den är så förbannat snygg.

2012-12-14 @ 21:21:55
Postat av: Elly

Hej Linda! Jag skulle vilja vinna din tshirt för jag tycker att den är grymt fin och jag har alltid varit fascinerad av rymden. Jag har varit en trogen läsare sen 2010 och din blogg är fantastisk. Att vinna denna tshirt skulle vara så himla häftigt. Plus att jag skulle vilja matcha den med mina vitlackade drmartens!

2012-12-14 @ 21:39:21
Postat av: Tove

Jag vill vinna eftersom den är så himla fin min bästa vän som jag mestadels delar garderob med hade också älskat den så den hade kommit till nytta dubbelt upp.

2012-12-14 @ 23:58:38
Postat av: Lovisa

Jag vill vinna t-shirten eftersom att jag har följt din blogg i två år nu, och du är min största idol när det gäller konst och målning. Jag vill sprida din konst till andra människor, och ta del av den själv. Dessutom älskar jag månen!

2012-12-15 @ 10:24:10
Postat av: Linnea Öberg

Jag vill vinna t-shirten för att den är väldigt snygg, den skulle passa utmärkt på mig och i min garderob! + så inspererar du mig till min egna konst och jag gillar dina verk så mycket.

2012-12-15 @ 11:05:05
Postat av: Linnéa

jag vill vinna för att, ja för det första så är den väldigt fin! Du har gjort ett bra jobb. Sen så älskar jag allt som har med rymden och göra och den där tröjan hade mer än gärna fått flytta in i min garderob.

2012-12-15 @ 13:57:59
URL: http://twitter.com/linneaqz
Postat av: Lovisa

Plånboken ekar tom efter alla köpta klappar,
inte mycket över för oss fattiglappar.
Länge har jag suktat efter detta vackra tröja,
men att spara pengar kan dröja.
Jag skulle inte kunna beskriva min lycka,
om denna t-shirt min kropp skulle smycka.

P.S. jag är inte så bra på att rimma, det är roligare att simma!

2012-12-15 @ 14:53:35
Postat av: Hanna

För att den är helt jävla fantasisk. Och för att bland det bästa jag vet är att titta på månen genom mitt älskade teleskop.

2012-12-15 @ 15:00:57
URL: http://hannasimu.tumblr.com
Postat av: Jenny

Hej Linda! Jag vill vinna din t-short för att jag tycker den är så himla fin och den skulle bli så fin till mina nya jeans:3
Go jul!
Jenny

2012-12-15 @ 15:33:16
Postat av: Beatrice

Jag förtjänar den här tishirten för att jag gjorde en käkoperation för sex veckor sen (inget dödshotande!!) och jag är svullen i ansiktet fortfarande. Jag har med andra ord in kännt mig speciellt fin senaste tiden och varit lite nedstämd.
Tshirten skulle få mig att känna mig lite finare men jag skulle främst bli fruktansvärt glad! :)Jag är så imponerad av dig Linda. Jag försöker rita jag med och jag letar ofta inspiration i din blogg. Kram och ha en fin lördagskväll!

2012-12-15 @ 16:43:39
Postat av: Dilan Dilir

Jag är gärna med! Jag skulle vilja vinna eftersom jag inte äger en enda t-shirt (!!!) så det skulle vara kul att ens första t-shirt skulle vara denna väldigt vackra :) puss ♥

2012-12-15 @ 17:02:59
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: Jenny

Skulle ha passionerat sex med den om jag kunde, och om det vore fullt normalt. Skulle fixa äktenskapspapper, köpa drömmarnas ring och fria till den, om den hade ett finger och kunde säga ja. Skulle ha ett romantiskt bröllop efter dess behov och uppleva solnedgången med den, om den kunde se. Men jag antar att jag inget annat kan än att ha den på mig, men det duger lika väl!

2012-12-15 @ 19:49:51
Postat av: sara .b.

Om jag vann La Lune-tröjan, skulle den mycket troligt det bli ett sånt där plagg som jag skulle vilja använda vid alla möjliga olika tillfällen, både när jag vill vara fin och när jag vill slappa. Tröjan är enkel men ändå döhäftig- precis så som jag gillar det. Tycker du har ritat motivet klockrent, med en touch av mystik. Att bära ett plagg som du designat skulle kännas speciellt och fint.

2012-12-15 @ 23:16:49
URL: http://bruggeman.blogg.se
Postat av: Louise

Jag skulle vilja vinna t-shirten då jag flera år följt dig och din blogg, och blivit otroligt inspirerad av ditt tecknande. Att få bära någonting du skapat skulle göra mig så himla lycklig såhär till jul, och jag skulle inte kunna få en finare julklapp än denna tröja.

2012-12-16 @ 00:28:43
Postat av: Ebba

Åh, vad jag skulle vilja vinna La Lune-tröjan! Jag har följt din blogg länge nu och jag har blivit bättre och bättre på att rita tack vare dig! Du är min stora idol inom konst och månen du målat är underbar! Jag önskar jag fick bära runt på den t-shirten och om jag vinner den kommer det att bli den mest speciella julklappen, och från DIG! Det hade kännts riktigt bra :) Jag är intresserad av rymden och du har fångat månens gåtfullhet så bra. Ha det bra!

2012-12-16 @ 01:44:42
Postat av: mary

Men tjena! Jag skulle vilja ha t-shirten eftersom det skulle vara så coolt att ha en av dina konstverk på ett plagg! den är sjukt snygg :-)

2012-12-16 @ 14:18:01
Postat av: Julia

Åh, har väldigt länge velat köpa denna underbart fina t-shirt! Men har inte haft pengarna till det på länge och speciellt inte nu när det är jul och man ska köpa klappar till andra ;) Ända sen jag såg att Kandee tipsade om din blogg har jag varit helt fast. Dina verklighetstrogna porträtt och dina mer mystiska bilder är så inspirerande och helt underbara. Jag har länge tyckt om att måla och har testat på många olika stilar för att hitta min egen men efter jag klickade mig in på din blogg har du gett mig så mycket inspiration och hjälp och jag har äntligen hittat min egen stil. Så det skulle vara helt underbart att få bära något gjort av dig som gett mig så mycket inspiration och dela med det till andra dessutom. Håller tummarna ;) Kramar!

2012-12-16 @ 16:50:55
URL: http://madness.blogg.se
Postat av: Julia

Jag är verkligen kass på motiveringar, superkass. Men det hindrar mig inte, jag vill vinna tröjan för jag älskar trycket på tröjan DÖmycket!! :D

2012-12-16 @ 20:05:38
URL: http://justsometrueshit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har läst din blogg sen jag-vet-inte-hur-långt-tillbaka och är så imponerad av din blogg, stil och framförallt konst! Det skulle vara så himla kul att vinna den här t-shirten som julklapp till sig själv. Jag försöker att dra ner på shoppandet av kläder (som jag egentligen älskar) pga. att det är så läskigt hur mkt vi egentligen konsumerar... Så det skulle vara riktigt roligt att vinna och få ett nytt plagg i garderoben utan dåligt samvete :)

2012-12-16 @ 21:59:49
URL: http://tintura.blogg.se
Postat av: Lina - my art & my life

Jag skulle vilja vinna!! Därför att jag tycker att den är skitsnygg(!) och för att du alltid varit en stor inspirationskälla för mig i många år nu och att faktiskt äga något som du skapat skulle göra mig oerhört glad! + att det vore en bra julklapp till migsjälv

2012-12-17 @ 10:10:09
URL: http://shiiwie.blogg.se
Postat av: Erika

Halloj! Jag skulle jättegärna vilja vinna t-shirten. Trycket är grymt, riktigt fint, och tröjan skulle passa perfekt i min garderob. Den skulle nog faktiskt passa perfekt i allas garderober, men det hör inte hit haha! Hoppas jag vinner! :)

2012-12-17 @ 12:05:06
Postat av: Michelle Frederiksen

Jeg vil gerne vinde denne t-shirt fordi det er et virkelig fedt print og jeg faktisk har overvejet at købe den, men jeg har desværre ikke lige pengene til den da jeg er på su :/ God jul! :)

2012-12-17 @ 22:46:28
Postat av: Linnea

För att månen lyser när ingenting annat gör det, ibland så starkt att skuggan faller bredvid en.

2012-12-17 @ 23:09:27
URL: http://linnealundstroms.blogg.se
Postat av: alice

Jag vill vinna t-shirten du skapat för att jag vill gå runt och bära på din fina konst.

2012-12-18 @ 11:06:08
URL: http://aliceelofsson.blogg.se
Postat av: elin

Hej jag vill vinna Tshirten för att den är ovanlig och väldigt fin:) det vore en väldigt trevlig julsurprise! Kram

2012-12-18 @ 23:03:05
Postat av: Micki

Jag tycker att jag borde vinna t-shirten eftersom att jag verkligen skulle få stor användning utav den! Den skulle bli en självklar favorit i garderoben och att en av mina favoritbloggerskor har designat den gör ju inte saken sämre! :)

2012-12-21 @ 00:10:15
URL: http://rymden.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Jag vill vinna denna t-shirten eftersom den är grymt vacker och bra gjord!:) Den passar perfekt min stil och jag har varit fascinerad av månen och rymden sen jag var fem år gammal!

2012-12-22 @ 20:41:20
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin