vilovecka

posted in: everything .2012-12-03 / 11:07:00 . 1 comments
Efter att jag förra måndagen höll på att svimma när jag tränade så har jag ägnat veckan som gått åt att återhämta mig, jag har i princip tagit en paus från allt, även bloggen. Jag insåg att min kropp var rätt slut och att jag behövde en ordentlig veckas vila.

Nu när jag är återhämtad i kroppen så känner jag dock att jag kan vara på väg att bli sjuk! Huvudet känns tungt och ömt och halsen känns inte helt frisk den heller. Så jag får helt enkelt vila ett par dagar till, från träningen åtminstonde. 

Jag tänker ägna denna dag åt att vara kreativ! Jag ska nämligen börja tillverka alla mina julklappar idag! Det är ju endast tre veckor kvar till jul så jag börjar få lite panik här hemma. Jag ska även försöka få upp min första tutorial/porträtt-steg-för-steg här på bloggen innan jul, men tar min jullklappstillverkning längre tid än vad jag planerat kanske det blir lite svårt att hinna med allt. Jag ska göra mitt bästa!

-.-.-.-



Kommentarer
Postat av: amanda

kan du inte berätta lite om vad/hur du brukar träna?? Alltid kul att veta och speciellt för mig som ska försöka börja träna och aldrig gjort det förr

Svar: Nu har jag inte tränat på snart två veckor pga utmattning/sjukdom! Men annars brukar jag fördela styrka och kondition på 4-7 pass i veckan beroende på tid och sådant. Konditionsträningen består av simning, zumba, spinning eller crosstrainer och liknande..Under våren/sommaren/hösten springer jag ute ibland också. Styrkepassen är vanlig styrketräning på gymmet! Jag kör helt enkelt lite av varje för att jag tröttnar så himla lätt om jag kör samma sak hela tiden! Kram!
linda

2012-12-03 @ 11:35:43
URL: http://afterglow.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin