M

posted in: everything .2012-02-11 / 00:08:16 . 3 comments


Fick presentkort på make up store i julklapp av min käre lillebror, som jag inte hunnit förbruka förens idag.
En cover all mix-concealer och ett läppstift har nu flyttat in i min necessär. Läppstiftet är i färgen "black orchid". Det är mörkt och påminner lite om mitt FACE-läppstift jag köpte nyligen, dock är detta mycket mer lila än det från FACE som mer går åt det vinröda hållet. Jag är förälskad i läppstift, det är så underbart fint. Min kärlek till läppstift beror också lite på att jag har så tunga ögonbryn/ögonlock att man nästan inte ser ögonsmink på mig över huvudtaget. Ögonskuggor och liknande syns bara när jag blundar, vilket gör att skuggor, eyeliner och liknande känns rätt onödigt. Jag kör då hellre på ett par målade läppar. 

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Konst, foto, mode

ååh det har jag med och det är så himlahimla megafint!!

2012-02-11 @ 10:52:56
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: LISA

Hur mycket kostade detta stift? Är verkligen ute efter ett underbart lila eller mörkrätt läppstift. Vilket skulle du tipsa mig om? (helst inte sådär meeega dyrt heller..)

2012-02-11 @ 17:07:33
URL: http://lisasliiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hade också älskat läppstift som man kunde måla så mörka ;) Jag har knappt några läppar så det blir inte så snyggt på mig. Dock kör jag all in på ögonen! :D

2012-02-20 @ 22:40:31
URL: http://oursketchbook.com
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin