mitt liv just nuuuu

posted in: everything .2012-02-20 / 21:27:57 . 5 comments
JAG DÖR. De sista proven innan lovet må vara skrivna, men jag drunknar i arbeten och plugg. Jag tänker inte plåga er med en massa skolsnack, så därför slutar jag skriva om allt min, inte så underbara, gymnasielinje NV medför nu. Ville bara ännu en gång berätta varför bloggen ligger övergiven.

Jag har inte hunnit rita något alls de senaste dagarna, jag har mest sovit, tränat, pluggat och ätit. Men jag har däremot en del skisser jag skulle kunna visa? Fick för övrigt hem ett underbart fint halsband från kandeeshop idag, lovar att visa det senare.
Puss
Kommentarer
Postat av: juli

ja, mer skisser åt folket!

2012-02-20 @ 21:42:28
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: hannah

ja, skisser!! :D

2012-02-21 @ 11:41:50
Postat av: Hanna

Ja, går man natur är det SÅ roligt ibland... Not. Jag går andra året och trodde att sista skulle vara lättare, men det är alltså inte det?



Jaja, jag lider med dig. Lycka till! Och jag vill gärna se skisserna!

2012-02-21 @ 18:16:01
URL: http://tankfullheten.blogg.se/
Postat av: maja.

jaaa, visa skisser!

2012-02-21 @ 19:18:16
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: CULLIGAN

Haha asså ibland blir jag lite orolig när jag läser din blogg eftersom jag har tänkt gå natur och ibland känns det som att det kommer blir svårt, även fast jag tycker mer om NO och matte framför SO och språk..därför måste jag fråga; hur jobbigt är det?

2012-02-21 @ 20:35:38
URL: http://saraculligan.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin